۱۳۶۵۹۲۳
۱۲۳۹
۱۲۳۹
پ

هشدارِ اوباما درباره نتایج معکوس جنگ علیه غزه

باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا که جو بایدن رئیس جمهور فعلی ۸ سال معاون او بود، هشدار داد، رفتارها و اقداماتی که اسرائیل در جنگ خود علیه حماس دست به آن می‌زند، مانند قطع غذا و آب از غزه می‌تواند منجر به تشدید مواضع فلسطینیان حتی برای چند نسل آینده شود، حمایت بین المللی از اسرائیل را کاهش داده و به تبع آن اسرائیل تضعیف شود.

تسنیم: باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا که جو بایدن رئیس جمهور فعلی ۸ سال معاون او بود، هشدار داد، رفتارها و اقداماتی که اسرائیل در جنگ خود علیه حماس دست به آن می‌زند، مانند قطع غذا و آب از غزه می‌تواند منجر به تشدید مواضع فلسطینیان حتی برای چند نسل آینده شود، حمایت بین المللی از اسرائیل را کاهش داده و به تبع آن اسرائیل تضعیف شود.

دویچه وله در این رابطه نوشت اوبا در اظهار نظری نادر در رابطه با بحران سیاسیت خارجی اعلام کرد: هر نوع راهبرد نظامی اسرائیل که تلفات انسانی را در این جنگ نادیده بگیرد می‌تواند نتایج معکوسی برایش به همراه داشته باشد.

او تاکید کرد: تصمیم کابینه اسرائیل در قطع ارسال غذا، آب و نیز انتقال برق به ساکنان غیر نظامی و محاصره شده در غزه، نه تنها خطری برای شدت گرفتن بحران انسانی است، بلکه می‌تواند به جای تضعیف مواضع فلسطینیان منجر به تشدید مواضع فلسطینیان برای نسل‌های آینده شود.

اوباما همچنین مسئولین رژیم صهیونیستی هشدار داد، رفتارها (ی وحشیانه آنها) می‌تواند باعث کاهش حمایت جهانی از اسرائیل و به دشمنان اسرائیل این فرصت را ببخشد که از این شرایط علیه اسرائیل سود ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج