اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۰۴۱
۶۰۶۵
۶۰۶۵
پ

بلوایی که در میان معامله‌کنندگان ایرانیِ رمزارز اتفاق افتاد

بعد از نزدیک به دو سال از خوابیدن تب و تابِ خرید و فروش رمزارزها، بار دیگر این صنعتِ مبتنی بر فضای دیجیتالی در میان ایرانی‌ها رونق گرفته است.

برترین‌ها: بعد از نزدیک به دو سال از خوابیدن تب و تابِ خرید و فروش رمزارزها، بار دیگر این صنعتِ مبتنی بر فضای دیجیتالی در میان ایرانی‌ها رونق گرفته و دلیلش هم افزایش شدید قیمت طی چند روز گذشته است.

بلوایی که در میان معامله‌کنندگان ایرانیِ رمزارز اتفاق افتاد

در حالی که همه منتظر ریزش قیمت بیت کوین به عنوان سردمدار ارزهای دیجیتال بودند، اما ناگهان طی چند روز گذشته و در حرکتی شوکه کننده با افزایش شدیدی همراه بود و در برخی صرافی ها به حدود 36 هزار دلار هم رسید. البته در زمان درج این خبر، بیت کوین در محدوده 34 هزار دلار معامله می‌شود.

اما در فضای توئیتر فارسی درباره رشد واقعی یا دستکاری بازار، اختلافات بالا گرفته که این وسط فعلا صعودگرایان دست بالا را دارند چون حرف آنها به کرسی نشسته است.

مدعیان بیت کوین ده هزار دلاری هم فعلا امیدوارند، آنها برای این رسیدن به این هدف دست به دامان اظهارنظر چند کارشناس مشهور در فضای مجازی شده‌اند که می‌گویند سقوط قیمت بیت کوین در راه است.

علاوه بر این، یک تحلیل تکنیکالی به نام متد وایکوف هم باعث خوشحالی آنها شده است. در این روش، قیمت فعلی به عنوان سقف در نظر گرفته شده و پادشاه ارزهای دیجیتال آماده ریزش شدید است.

بلوایی که در میان معامله‌کنندگان ایرانیِ رمزارز اتفاق افتاد

صعودگرایان اما با بی‌توجهی به این ادعاها، تصاویری از سودهای هنگفت خود را پشت سر هم نمایش داده و این پیش‌بینی‌ها را به استهزا می‌گیرند. البته مشخص است که فعلا نقدینگی بازار به سمت بیت کوین رفته و برای خرید آلت کوین‌ها هنوز فرصت باقی است. این را هم در نظر بگیرید بدون داشتن تجربه لازم نباید به این بازار فوق‌العاده پُرریسک ورود کرد.

لازم به ذکر است فعلا نشانه‌هایی از سقوط قیمت بیت کوین به چشم نمی‌خورد (تا قیمت بالای 28 هزار دلار باشد بازار صعودی است) و گفته می‌شود هدفش قیمت 38 هزار دلار است. در این بین فقط یک خبر بد و ناگهانی می‌تواند قیمت را نزولی کند

قیمت فعلی ۱۰ ارز برتر بازار در لحظه انتشار این خبر که سایت ارز دیجیتال منتشر کرده را مشاهده کنید: 

بلوایی که در میان معامله‌کنندگان ایرانیِ رمزارز اتفاق افتاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج