adexo3
۱۳۶۶۰۴۸
۹۱۲
۹۱۲
پ

اعتراض به جذب افراد خاص در آموزش‌وپرورش

نماینده چابهار در مجلس گفت: امیدوارم پروژه خالص‌سازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد.

اعتماد آنلاین نوشت: نماینده چابهار در مجلس گفت: امیدوارم پروژه خالص‌سازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد.

معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار ، درباره آخرین وضعیت بررسی کمبود معلم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان امور استخدامی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص معضل کمبود معلم در کشور برگزار شد که نشان می‌دهد بی‌تدبیری ناراحت کننده‌ای را در این خصوص مشاهده می‌کنیم.

بخش‌هایی از گفت و گوی سعیدی را در ادامه می‌خوانید:

  • فقط فراکنی و انداختن توپ در زمین دولت قبل و نظایر آن‌ها مطرح شد. در این‌که در دولت قبل در حوزه آموزش و پرورش بسیار کم کاری کرده و ریل گذاری‌ها، ریل گذاری‌های درستی نبوده تردیدی وجود ندارد اما اینکه ما دائم از بانیان وضع موجود بگوییم، صحیح نیست.
  • یادمان باشد الان ۲ سال است که دولت و ۴ سال است که مجلس دست جریان انقلابی است و ما باید احساس مسئولیت و پاسخ‌گویی داشته باشیم که متاسفانه در روند جلسه روز یکشنبه این را مشاهده نکردیم.
  • نکته بسیار نگران‌کننده‌ دیگر این است که رویکردی در وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلم وجود دارد مبنی بر اینکه فقط افراد خاص در این حوزه جذب می‌شود، بسیاری از افرادی که دارای صلاحیت‌های علمی هستند به خاطر نوع نگاه‌شان و بحث‌های سیاسی‌ متاسفانه رد می‌شوند.
  • علاوه بر این در مناطق محروم به شدت دچار کمبود معلم هستیم و مشاهده می‌کنیم قاطبه افرادی که پذیرفته شده‌اند از افراد غیربومی هستند که بعضاً همین افراد غیربومی با استفاده از مشوق‌های جوانی جمعیت خودشان را منتقل می‌کنند و عملا آن کلاس بدون معلم می‌ماند. این‌ها مسائل بسیاری مهمی هستند که باعث نگرانی جامعه است و من امیدوارم پروژه خالص‌سازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج