۱۳۶۶۲۲۴
۱۵۵۷۴
۱۵۵۷۴
پ

این کشور خواستار تحریم اسرائیل شد

پارلمان لیبی امروز در بیانیه‌ای خواستار تحریم فروش نفت و گاز به کشورهای حامی رژیم اسرائیل و اخراج سفرای این کشورها شد.

فارس: پارلمان لیبی امروز در بیانیه‌ای خواستار تحریم فروش نفت و گاز به کشورهای حامی رژیم اسرائیل و اخراج سفرای این کشورها شد.

این کشور خواستار تحریم اسرائیل شد

پارلمان لیبی امروز (سوم آبان) در بیانیه‌ای از کشورهای عربی خواست تا موضع محکمی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بگیرند. به نوشته وبگاه بوابة الاوسط، در این بیانیه آمده است که سفرای کشورهای حامی رژیم اسرائیل باید به شکل فوری کشورهای عربی را ترک کنند و در صورت ادامه یافتن جنایات در غزه، صادرات نفت و گاز به آن‌ها متوقف شود.

پارلمان لیبی حملات صهیونیست‌‌ها به غزه را «نسل‌کشی دسته‌جمعی به دست عناصر صهیونیست» توصیف و تأکید کرد که با هرگونه کوچاندن اهالی غزه مخالف است.

نمایندگان لیبی در ادامه خواستار تشکیل جلسه فوری و اضطراری در سطح سران اتحادیه عرب و سازمان‌های اسلامی شدند و از مجمع عمومی سازمان ملل نیز خواستند تا نشست اضطراری در خصوص غزه برپا کند.

تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه در نوزدهمین روز خود به سر می‌برد که تاکنون ۶۵۴۶ نفر به شهادت رسیده‌اند که بیش از ۲۷۰۰ تن از آن‌ها کودک هستند.

حملاتی که با عملیات بی نظیر طوفان الاقصی آغاز شد و رزمندگان عزالدین القسام توانستند وارد حداقل ۱۰ شهرک صهیونیست‌نشین در اطراف غزه شوند که این عملیات به اذعان رژیم اسرائیل تاکنون ۱۵۰۰ کشته در پی داشته است. حداقل ۲۰۰ نفر نیز به اسارت حماس در آمده‌اند.

در این میان پارلمان لیبی با انتقاد از کشورهای عربی، خواستار تحرک بیشتر آن‌ها شد؛ در این بیانیه به ویژه کشورهایی که تاکنون با رژیم اسرائیل سازش کرده‌اند مورد خطاب قرار گرفته و از آن‌ها خوسته شده تا موضع همراستا با مردم خود در قبال فلسطین اتخاذ کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج