adexo3
۱۳۶۶۳۴۰
۲۰۵۱
۲۰۵۱
پ

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی براساس بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.

فارس: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی براساس بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.

قاضی‌زاده در خصوص اجرای این قانون مصوب گفت: بر اساس توافق بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین موافقت سازمان برنامه و بودجه طی سال جاری، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد می‌توانند به استخدام دستگاه‌های اجرایی درآیند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بر اساس این توافق، مجوز استخدام ۲۶ هزار و ۹۹۴ نفر از فرزندان مشمول صادر شد که پس از طی آزمون استخدامی می‌توانند به استخدام ۲۰ دستگاه اجرایی کشور درآیند.

لازم به ذکر است، براساس بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است علاوه بر اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و تبصره‌های آن و اصلاحات بعدی تمام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد را در طول اجرای قانون برنامه، استخدام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج