اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۴۱۷
۳۵۷
۳۵۷
پ

احضار مدیر مسئول رسانه معروف تکذیب شد

برخلاف ادعای رسانه‌های معاند مدیر مسئول هیچ رسانه ای به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده است بلکه مرجع قضایی بعد از انتشار نتایج نظرسنجی، مدیر مسئول را احضار کرده است تا مستندات نظرسنجی را ارائه دهد

مرکز رسانه قوه قضائیه نوشت: صبح امروز مرکز رسانه قوه قضاییه خبری در رابطه احضار مدیر مسئول یکی از رسانه ها در رابطه با  انتشار نتایج یک نظرسنجی در موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی در کشور به منظور ارائه مستندات منتشر کرد.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، جریان‌های تحریف و دروغ در خارج و داخل کشور فعال شدند و عنوان کردند که مدیر مسئول این رسانه به دادسرا احضار و در پی آن مجبور به حذف مطالب از خروجی رسانه خود شده است در صورتی که در مطالب منتشر شده از سوی مرکز رسانه قوه قضاییه به صراحت عنوان شده است که مدیر مسئول این روزنامه صرفا برای ارائه مستندات نظرسنجی دعوت شده است.

 هچنین هیچ توصیه و تاکیدی از سوی مرجع قضایی در رابطه با حذف مطلب به مدیر مسئول این روزنامه نشده است و این رسانه بعد از درخواست برای ارائه مستندات اقدام به حذف مطلب خود کرده است و اگر رسانه چنین  مستنداتی دارد به مرجع قضایی ارائه کند.

لازم به ذکر برخلاف ادعای رسانه‌های معاند مدیر مسئول این رسانه به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده است بلکه مرجع قضایی بعد از انتشار نتایج نظرسنجی، مدیر مسئول را احضار کرده است تا مستندات نظرسنجی را ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج