اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۷۴۸
۱۷۶۷
۱۷۶۷
پ

اظهارات متفاوت یک امام جمعه درباره حامیان حماس بحث‌برانگیز شد

"سید محمد مهدی حسینی همدانی" درخطبه های نمازجمعه این هفته کرج افزود: غزه مقاومت می کند تا چهره همه مقصران این جنایات را به جهان نشان دهد .

ایرنا: "سید محمد مهدی حسینی همدانی" درخطبه های نمازجمعه این هفته کرج افزود: غزه مقاومت می کند تا چهره همه مقصران این جنایات را به جهان نشان دهد .

وی بیان کرد: بخش عمده ای از موفقیت های حماس از محور مقاومت با حمایت کشورهایی مانند سوریه، لبنان و ایران بوده که رژیم غاصب نیز درتلاش برای آوردن آمریکا به میدان است.

امام جمعه کرج در این بخش از سخنان خود که با همراهی نمازگزاران در شعار مرگ بر اسراییل همراه بود گفت: اکنون کشورهای خط مقاومت یکصدا علیه رژیم غاصب شده اند بطوریکه ملت ها با قومیت های مختلف می بینیم که حتی اگر دولت های آنان همراه نباشند جنایات رژیم اسراییل را محکوم می کنند .

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اضافه کرد: وجدان بشریت در مساله فلسطین بیدار شده و منشا آن انقلاب اسلامی است اگرچه برخی از دولت ها و سازمان ها هنوز درخواب هستند .

آیت الله حسینی همدانی یادآورشد: اگرچه در داخل برخی افراد بی بوته چیزهایی می گویند و فریاد جانم فدای ایران سر می دهند اما به چیزهایی که بیان می کنند پای بند نیستند وگرنه جان برای آنها می دادند .

وی اضافه کرد: امروز با طوفانی که در غزه مقاومت برپا کرده ساختار اقتصادی صهیونیست دچار مشکل شده و هرروز که می گذرد رژیم غاصب ضرر می کند .

امام جمعه کرج گفت: در موضوع حمله به غزه وقتی کرانه باختری جدی تر وارد عمل شود در آن وقت تمرکز اسراییل بیشتر از بین می رود چراکه این رژیم که روزی نماد قدرت بود اکنون توان ایستادگی ندارد .

وی دراین بخش از سخنان خود که با همراهی نمازگزاران در تکبیر گفتن همراه بود بیان کرد: یمن هم وارد عرصه می شود و اسراییل دیگر توان ایستادگی ندارد چراکه روز پیروزی نزدیک است .

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به پایان تحریم موشکی برخی از افراد در ایران گفت: با برداشتن این محدودیت خرید و فروش ادوات نظامی ضربه دیگری به مستکبران وارد کرده است .

وی افزود: دشمنان می گفتند اگر ایران دسترسی به سلاح یابد، بی ثابتی بوجود می آید درحالی که خود رژیم اسراییل و استکبارجهانی دنیا را بهم ریخته اند.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان افزود: شما می توانید ترفند های دشمن را نقش برآب کنید و چقدر رژیم اسراییل تلاش کرد تفکر شهدای نوجوان توسعه نیابد اما غافل از رویش های جدیدی بود که آن را نابود می کند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج