۱۳۶۶۷۹۹
۱ نظر
۲۶۰۷۵
۱ نظر
۲۶۰۷۵
پ

این نامه را خانم زینب موسوی هر چه زودتر بخواند

محمد مهاجری در کنال تلگرامی‌اش ضمن انتشار عذرخواهی زینب موسوی متن جالبی را درباره او منتشر کرد.

خبر آنلاین: محمد مهاجری  در کنال تلگرامی‌اش ضمن انتشار عذرخواهی زینب موسوی متن جالبی را درباره او منتشر کرد.

این نامه را خانم زینب موسوی هر چه زودتر بخواند

محمد مهاجری نوشت: خانم زینب موسوی! با طنز فاخر پایدار بمانید؛ با نقد شیرین رئیس‌جمهور هم اوج بگیرید. در وانفسای زندگی، همه ما نیازمند شوخی و نشاط هستیم و هرکس بتواند چنین فضایی را ایجاد کند و از غصه ها و رنجهای مردم هرچند اندکی بکاهد خدمتی بزرگ کرده است.

زنده یاد گل‌آقا به عنوان یک طنزپرداز مولف، سالها با قلم طنز بسیار پرنیش خود، توانست علاوه برآنکه خنده را بر لب مردم بنشاند، سطح تحمل نقد را نیز در مسئولان بالا ببرد. خانم زینب موسوی که از برنامه خندوانه گل کرد، به شکلی جا پای گل آقا گذاشت و در ژانر تصویر، راهی را پیمود که او رفته بود و البته هزینه هایش را هم داد.

نکته سنجی،سوژه یابی دقیق، بکارگیری لحن و لفظ متناسب، عبور شیرین از برخی خط قرمزهای فرضی ، بیان تاثیرگذار و تسلط کافی به طنز، وی را به سرعت به اشتهار رساند و محبوبیت را برای او به اندازه ای که شایستگی اش را داشت فراهم آورد.

زبان طنز، سرکش است و می‌تواند به ورطه الفاظ غیرفاخر هم فروغلتد و خانم زینب موسوی نیز گهکاه دچار چنین حالتی شده است. با این حال با وجود جوان بودن،اشتباهاتش آنقدرها هم زیاد نیست.

سیستم سیاسی قضایی کشور نیز با وجود هزینه هایی که برای این طنزپرداز موفق ایجاد کرده، در مجموع مدبرانه برخورد کرده و باعث نشده نشاطی را که ذوق ملیح او برای مردم خلق کرده، نابود گردد.

ماندگاری روش خانم موسوی در دورماندن از الفاظ و ادبیاتی است که گهگاه آن را از دایره ادب و اخلاق خارج می‌سازد. اگر این اصل رعایت شود، تندترین طنزهایش زیبا و ستودنی است و بخصوص وقتی آتش طنزش به پوستین ابراهیم رئیسی می افتد، انصافا به اوج خود می رسد.

ضمن تمجید از "خود انتقادی" خانم موسوی بدنبال ویدیویی که در باره غزه ساخته بود، به عنوان مخاطب همیشگی آثارش ، برای او آینده ای درخشان آرزو دارم.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      لطفا گل آقای ماندگار را که حاصل تلاش کیومرث صابری فومن نابغه و تیمی از بهترین ها بود را با هیچ و پوچ مقایسه نکنید. به قول گل آقا یه جو انصاف داشته باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج