اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۷۶۶۱
۱۴۲۱
۱۴۲۱
پ

واکنش نتانیاهو به فیلم خشم اسرای اسرائیلی در غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انتشار فیلم ابراز خشم و انزجار اسرای صهیونیست در غزه واکنش نشان داد و آن را «جنگروانی حماس» قلمداد کرد.

ایرنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انتشار فیلم ابراز خشم و انزجار اسرای صهیونیست در غزه واکنش نشان داد و آن را «جنگروانی حماس» قلمداد کرد.

 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به فیلم گردان‌های قسام درباره اسرای صهیونیست و درخواست آنها از نتانیاهو برای آزادیشان مدعی شد که «حماس جنگ تبلیغاتی سختی به راه انداخته است».

نتانیاهو تأکید کرد که «تمام تلاش خود را خواهیم کرد که همه اسرای خود را آزاد کنیم».

در متن پیام اسرای صهیونیستی در غزه که القسام فایل آن را امروز دوشنبه پخش کرده، آمده است:

«بی بی نتانیاهو سلام، ما ۲۳ روز است که اینجا در اسارت حماس هستیم، دیروز خانواده‌های اسرا کنفرانس خبری برگزار کردند و ما می‌دانیم که قرار بود آتش‌بس اعلام شود و تو باید ما را آزاد می‌کردی، تو وعده دادی که ما را آزاد می‌کنی، با این حال ما از شکست سیاسی و امنیتی و نظامی تو در رنج و عذابیم».

اسرای صهیونیستی نزد حماس افزودند: «به سبب شکست هفتم اکتبر که تو مسبب آن بودی، زیرا حتی یک نظامی هم در آنجا نبود و کسی به کمک ما نیامد، کسی آنجا از ما دفاع نکرد، ما بی‌گناه و ساده هستیم، ما به دولت مالیات می‌دهیم، ما اکنون اینجا در اسارت هستیم، بدون هیچ شرطی، تو ما را می‌کشی، آیا می‌خواهی همه ما را به قتل برسانی؟ تو از ارتش می‌خواهی ما را به قتل برساند، آیا بس نیست که همه را نابود کردی؟ آیا بس نیست که بسیاری از اسرائیلی ها کشته شدند؟ همین الان ما را آزاد کن، اسرائیلی ها و اسرای آن‌ها (فلسطینیان) را آزاد کن، ما را آزاد کن، همه را آزاد کن، ما می‌خواهیم نزد خانواده‌هایمان بازگردیم، همین الان... الان... الان».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج