۱۳۶۸۹۶۹
۱۴۷۰
۱۴۷۰
پ

رپورتاژ آگهی

آیا مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب امکانپذیر است ؟

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که آیا پس از تزریق ژل لب ، می توانند از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند یا خیر. آیا استفاده از خدمات دندانپزشکی در نتیجه تزریق ژل لب تاثیر منفی را ندارد ؟ در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب آشنا شویم.

آیا مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب امکانپذیر است ؟

امروزه داشتن لب های خوش فرم و حجیم ، جزو معیارهای زیبایی است. به همین دلیل از روش های مختلفی از جمله تزریق ژل برای داشتن لب های خوش فرم و زیبا استفاده می شود. افراد زیادی که به دلایل متعددی از جمله ویژگی های ژنتیکی ، افزایش سن ، کاهش وزن و ... دارای لب های کوچکی هستند ، اقدام به تزریق ژل می کنند. از سوالات رایج پس از تزریق ژل ، مجاز بودن یا نبودن دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب است. برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که آیا پس از تزریق ژل لب ، می توانند از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند یا خیر. آیا استفاده از خدمات دندانپزشکی در نتیجه تزریق ژل لب تاثیر منفی را ندارد ؟ در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب آشنا شویم.

دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب

بسیاری از زیباجویانی که تزریق ژل لب انجام داده اند، این دغدغه را دارند که آیا دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب مشکلی را در نتایج تزریق ژل ایجاد نمی کند ؟ در صورتی که افراد مجاز باشند از خدمات دندانپزشکی پس از تزریق ژل لب استفاده کنند ، چه مدت پس از تزریق می توانند برای این منظور اقدام کنند؟

اگر ژل لب تزریق کرده اید و حالا نیز متوجه شده اید که به هر دلیلی باید به دندانپزشک مراجعه کنید ، در نظر داشته باشید که باید حداقل سه هفته تا یک ماه از تزریق ژل لب شما گذشته باشد. دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب فقط در حد جرم گیری ساده اشکالی ندارد ؛ اما برای دریافت خدمات ترمیمی و یا زیبایی دندانپزشکی ، حداقل باید به مدت سه هفته تا یک ماه را صبر کنید و سپس به دندانپزشک مراجعه کنید . پیشنهاد میکنیم برای دریافت لیست بهترین دندانپزشکان و بهترین دکتر تزریق ژل لب در منطقه محل سکونت خود از سایت پاسخ تو استفاده نمایید، برای این منظور کافیست انتهای کلمه ای که مد نظر دارید در گوگل پاسخ تو اضافه کنید تا لیستی از پزشکان یا مراکز معتبر خدمات پزشکی و زیبایی نزدیک محل سکونت خود در این سایت ببینید.

در صورتی که هنوز برای تزریق ژل لب اقدام نکرده اید ، توصیه می کنیم که حتما برای دریافت خدمات دندانپزشکی شامل خدمات اورژانسی ، درمانی و ترمیمی اقدام کنید و سپس ژل لب را تزریق کنید. اینگونه بدون هیچ مشکلی می توانید ابتدا مشکلات اورژانسی دهان و دندان خود را رفع نمایید و سپس برای تزریق ژل لب اقدام کنید. البته پزشکان توصیه می کنند اگر قصد دریافت خدمات زیبایی دندانپزشکی را دارید ، اینکار را سه هفته الی یک ماه بعد از تزریق ژل لب انجام دهید.

آیا مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب امکانپذیر است ؟

کامپوزیت دندان بعد از تزریق ژل لب

کامپوزیت به نوعی یک ماده دندانی است که با هدف بهبود شکل و فرم دندان ها بر روی آن ها قرار می گیرد. بهترین دندانپزشکان توصیه می کنند که کامپوزیت دندان را به دلیل تاثیری که فرم لب بر روی ظاهر دندان ها دارد ، پس از تزریق ژل لب انجام دهید. دلیل این موضوع این است که لب ها در نحوه طراحی لبخند تاثیرگذار هستند. در حقیقت برای انجام کامپوزیت دندان ، نسبت لب و دندان فرد مهم است. اینکه متناسب با لب ها چه اندازه از دندان ها دیده می شوند. بنابراین اگر افراد قبل از تزریق ژل لب اقدام به کامپوزیت دندان کنند ، ممکن است این نسبت بهم بریزد.

اما قطعا انجام کامپوزیت دندان بلافاصله پس از تزریق ژل لب توصیه نمی شود. اگر به تازگی ژل لب تزریق کرده اید و قصد کامپوزیت دندان را دارید ، صبر کنید تا دوره تثبیت ژل لب شما به پایان برسد سپس برای کامپوزیت اقدام کنید. از سویی دیگر در دو الی سه هفته ابتدایی پس از تزریق ژل لب ، ژل مستعد جابجایی و تغییر فرم است.

البته در نظر داشته باشید که پس از تزریق ژل لب التهاباتی وجود دارند و فرم لب واقعی نیست و نمی تواند ملاک درستی برای طراحی لبخند باشد. علائم ناشی از تزریق ژل لب شامل کبودی ، تورم ، ناراحتی و ... تا چند روز ادامه دارد و بهتر است تا رفع این علائم برای کامپوزیت دندان خود صبر کنید. 

در یک جمع بندی کلی از مواردی که به آن ها اشاره کردیم ، بهترین زمان برای کامپوزیت پس از تزریق ژل لب ، یک ماه بعد است. پس از گذشت این یک بازه زمانی از تزریق ژل لب نیز حتما به دندانپزشک خود اطلاع دهید که به تازگی تزریق ژل لب داشته اید تا تمامی اقدامات احتیاطی برای شما در نظر گرفته شود و احتمال آسیب دیدن و یا عفونت به حداقل برسد.

عوارض دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب

به طور کلی در ارائه خدمات دندانپزشکی ، کشش و فشار های مختلفی به بخش های مختلف از صورت از جمله لب ها وارد می شود.

در صورتی که بلافاصله پس از تزریق ژل لب برای دریافت خدمات دندانپزشکی اقدام کنید ، ممکن است در اثر فشارهایی که به صورت وارد می شود ، مواد پرکننده از جای خود خارج شوند و ظاهر نهایی تغییر پیدا کند. از سویی دیگر دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب ، احتمال خطر ابتلا به عفونت را نیز افزایش می دهد.

بنابراین بسیار مهم است که به گونه ای برنامه ریزی کنید که چند هفته قبل و یا بعد از تزریق ژل لب اقدام نمایید. البته برای تصمیم گیری جهت دریافت خدمات دندانپزشکی قبل و یا بعد از تزریق ژل لب ، حتما باید با دندانپزشک خود مشورت کنید. همانطور که اشاره کردیم برخی از خدمات از جمله کامپوزیت باید بعد از تزریق ژل لب انجام شوند تا نتایج مثبتی داشته باشند اما دریافت خدمات ترمیمی و درمانی پیش از تزریق ژل لب مانعی ندارد.

آیا مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب امکانپذیر است ؟

اقدامات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب

در ادامه به برخی اقدامات دندانپزشکی که باید بعد از تزریق ژل لب به آن ها توجه داشته باشید ، اشاره کرده ایم.

  • برای به حداقل رساندن احتمال عفونت بعد از تزریق ژل لب ، حتما به بهداشت دهان و دندان خود دقت داشته باشید. استفاده از مسواک و نخ دندان بلامانع است. البته اگر لب های شما تورم زیادی دارد ، کمی صبر کنید تا میزان تورم کمی کمتر شود چراکه در این صورت مسواک زدن می تواند منجر به تحریک بیشتر لب ها شود.  بهتر است از یک مسواک نرم استفاده کنید.
  • اگر به هر دلیلی ناچار هستید پس از تزریق ژل لب به دندانپزشک مراجعه کنید ، حتما به دندانپزشک خود اطلاع دهید که به تازگی ژل تزریق کرده اید.
  • اگر برای دریافت خدمات دندانپزشکی نیاز به بیهوشی بود ، حتما دندانپزشک خود را در جریان محل تزریق ژل قرار دهید. در برخی مواقع ژل در فرآیند بیهوشی اختلال ایجاد می کند.

آیا مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب امکانپذیر است ؟

سخن آخر

در این مقاله به بررسی موضوع دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل لب پرداختیم ، توصیه می کنیم برای جلوگیری از ایجاد مشکل در نتیجه تزریق ژل لب ، یا به مدت سه هفته بعد از تزریق ژل برای دریافت خدمات دندانپزشکی اقدام کنید یا ابتدا خدمات دندانپزشکی دریافت کنید و سپس برای تزریق ژل لب اقدام نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج