adexo3
۱۳۶۹۴۷۴
۱۳۴۲
۱۳۴۲
پ

روند بهبودی جالب ستاره سینما بعد از تصادف وحشتناکش

جرمی رنر، بازیگر ۵۲ ساله، در یک ویدیوی اینستاگرامی در روز شنبه، بهبودی خود را پس از تصادف با برف‌روب به ۲۱.۱ میلیون دنبال‌کننده‌اش نشان داد.

روزیاتو: جرمی رنر، بازیگر ۵۲ ساله، در یک ویدیوی اینستاگرامی در روز شنبه، بهبودی خود را پس از تصادف با برف‌روب به ۲۱.۱ میلیون دنبال‌کننده‌اش نشان داد. در این ویدیوی کوتاه، او روی یک سکوی سنگی‌شکل حرکت می کند تا مفاصل خود را در برابر نیروی جاذبه تقویت کند. رنر که اخیراً در یک بازی بسکتبال تیم لس‌آنجلس لیکرز حضور شادی داشت، نوشت که در حال کار کردن روی دردهایش برای پیشرفت فرایند بهبودی است.

روند بهبودی جالب ستاره سینما بعد از تصادف وحشتناکش

در سانحه ای در روز سال نوی میلادی، جرمی رنر که مشغول برف روبی مسیر خانه خود بود، توسط برف‌روب خودش زیر گرفته شد و دچار آسیب های جدی ای شد که نا امید کننده به نظر می رسید. او پس از این حادثه با بیش از ۳۰ استخوان شکسته با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و وضعیتش به قدری وخیم بود که نزدیکانش می گویند که او تقریبا مرده بود. 

روند بهبودی جالب ستاره سینما بعد از تصادف وحشتناکش

پس از تصادف، رنر تحت عمل جراحی برای مصدومیت‌هایش قرار گرفت و اگرچه وضعیت او وخیم اعلام شده بود، اما در ۱۷ ژانویه از بیمارستان مرخص شد. از آن زمان، جرمی رنر، عکس‌ها و ویدیوهایی از روند بهبودی اش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

روند بهبودی جالب ستاره سینما بعد از تصادف وحشتناکش

او اخیراً در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت که خود را شخصی بسیار خوش‌شانس می‌داند که می تواند ایستاده راه برود و از زندگی لذت ببرد. رنر توضیح داد که این حادثه باعث شده تا اولویت‌های زندگی اش را مجدداً ارزیابی کند و زندگی‌ خود را به شکلی کارآمدتر سازماندهی نماید.

روند بهبودی جالب ستاره سینما بعد از تصادف وحشتناکش

او گفت: «زندگی‌ام حالا تنها بر امور اساسی و ضروری متمرکز شده‌ است و چیزهای غیرضروری که وقت و انرژی‌ام را می‌گرفتند، دیگر جایی در آن ندارند»

رنر همچنین در مورد مواهبی که فرایند بهبودی برای او داشته است، صحبت کرد. او گفت: «وقتی از لحاظ جسمی، عاطفی و معنوی به چالش کشیده می‌شوید و از آن عبور می‌کنید، توضیح دادن آن دشوار است.»

روند بهبودی جالب ستاره سینما بعد از تصادف وحشتناکش

رنر در پست اینستاگرامی ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد پروژه موسیقی جدیدی با الهام از فرایند بهبودی‌اش منتشر کند. او بخشی از جلد آلبوم آینده خود با عنوان عشق و تیتانیوم را به اشتراک گذاشت، اگرچه بخش‌ قابل توجهی از آن را با ایموجی قلب پوشانده بود.

این بازیگر همچنین در پیام کوتاهی درباره مضامین پروژه جدیدش نوشت: «عشق و تیتانیوم برای من دردناک، عمیقاً شفابخش و در نهایت تحسین‌برانگیز بوده است. امیدوارم جرات این را پیدا کنم که این تجربه را با همه شما به اشتراک بگذارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج