اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۴۰۲
۱۲ نظر
۲۹۹۲
۱۲ نظر
۲۹۹۲
پ

توضیح درباره ویدئوی خبرساز فحاشی آقای رئیس در دانشگاه تهران

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: بنده وقتی برای ادای فریضه نماز ظهر به محیط دانشکده رفتم رفتار نامناسبی از دو تن از دانشجویان دختر و پسر مشاهده کردم. با وجودی که دیدن این رفتار برای من بسیار سخت بود سعی کردم نادیده بگیرم، اما پس از اتمام نماز دیدم این رفتار همچنان در محوطه دانشکده ادامه دارد که به سمت دانشجو رفتم بدون توهین و تندی تا در این خصوص صحبت کنم که البته دانشجو نیز مقاومتی نکرد. صرفا کارت دانشجو را از دانشجوی پسر گرفتم و به آنها گفتم دانشجوی دختر که صحنه را ترک کرده بود، باید خود را به دانشگاه معرفی کند.

ایسنا: غلامرضا جمشیدیها در پی انتشار فیلم درگیری لفظی بین رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و تعدادی از دانشجویان در فضای مجازی، رئیس این دانشکده با تاکید بر اینکه آنچه که از حواشی روز گذشته منتشر شد تمام ماجرا نیست و روایت تقطیع شده است، گفت: برخی دانشجویان حتی حاضر به رعایت شئونات انسانی هم نیستند.

جمشیدی‌ها تاکید کرد: متاسفانه برخی از دانشجویان جدا از اینکه در حد عرفی حجاب ندارند در فضای دانشگاه هم علنا روابط خارج از چارچوب دارند ، اعمالی که شرعی، انسانی، اخلاقی و عرفی نیست.

توضیح درباره ویدئوی خبرساز فحاشی آقای رئیس در دانشگاه تهران

به گزارش ایسنا در پی انتشار فیلم درگیری لفظی بین رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و تعدادی از دانشجویان در فضای مجازی، رئیس این دانشکده با تاکید بر اینکه آنچه که از حواشی روز گذشته منتشر شد تمام ماجرا نیست و روایت تقطیع شده است، گفت: برخی دانشجویان حتی حاضر به رعایت شئونات انسانی هم نیستند.

غلامرضا جمشیدیها در خصوص جزئیات حواشی اتفاق اخیر دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: فیلمی که اخیرا از ماجرای دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شد تمام ماجرا نیست و فقط بخشی از صحنه است متاسفانه برخی دانشجویان که مدعی آگاهی مسائل دانشگاه هستند همه اتفاق را روایت نکردند و صرفا بخش کوتاهی از ماجرا را منعکس کردند.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی از دانشجویان در دانشکده ما اخلاق فردی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: این دانشجویان گاهی اوقات اعمالی را انجام می‌دهند که در شأن دانشجو نیست. در حالی که دانشگاه یک فضای اجتماعی است و مقررات و قوانین خودش را دارد، اما برخی از دانشجویان این قواعد را رعایت نمی کنند و رفتارهایی را انجام می دهند که به هیچ عنوان در شأن دانشجو و دانشگاه نیست.

جمشیدیها تاکید کرد: متاسفانه برخی از دانشجویان جدا از اینکه در حد عرفی حجاب ندارند در فضای دانشگاه هم علنا روابط خارج از چارچوب دارند ، اعمالی که شرعی، انسانی، اخلاقی و عرفی نیست.

وی تاکید کرد: موضوع درگیری ما با برخی دانشجویان دقیقا به دلیل این بود که بنده وقتی برای ادای فریضه نماز ظهر به محیط دانشکده رفتم رفتار نامناسبی از دو تن از دانشجویان دختر و پسر مشاهده کردم. با وجودی که دیدن این رفتار برای من بسیار سخت بود سعی کردم نادیده بگیرم، اما پس از اتمام نماز دیدم این رفتار همچنان در محوطه دانشکده ادامه دارد که به سمت دانشجو رفتم بدون توهین و تندی تا در این خصوص صحبت کنم که البته دانشجو نیز مقاومتی نکرد. صرفا کارت دانشجو را از دانشجوی پسر گرفتم و به آنها گفتم دانشجوی دختر که صحنه را ترک کرده بود، باید خود را به دانشگاه معرفی کند.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ادامه داد: من با دانشجوی پسر در دفتر مشغول صحبت بودم که ناگهان تعدادی از دانشجویان وارد اتاق شدند و یک سری مباحثی را مطرح کردند در این لحظه من جمله‌ای را از روی عصبانیت خطاب به آنها بیان کردم. دانشجویان نیز اقدام به پخش این قسمت از سخنان من کردند که من منکر آن نیستم. در واقع من کاری به دانشجویان نداشتم و تهدیدی هم نکردم اما به عنوان رئیس دانشکده نمی توانم از صحنه نامشروعی که می‌بینم چشم پوشی کنم.

جمشیدیها خاطرنشان کرد: دانشجویانی که تخلف کردند وارد دفتر بنده شدند بجای عذرخواهی، می گفتند من عذرخواهی کنم. این در حالی است که دانشجویانی که فیلم درگیری را منتشر کردند عنوان نمی کنند چه اصل مطلب چه بوده و چه اتفاقی افتاده است، آیا رفتارشان متناسب استانداردهای اخلاقی، دانشگاهی و کلا انسانی و شرعی است ؟ یا خیر؟

وی یادآور شد: من هیچ توهینی حتی به دانشجوی متخلف نکردم صرفا توضیح دادم این رفتار مناسب و شایسته محیط دانشگاه نیست. ما سعی می کنیم احترام دانشجو را حفظ کنیم اما برخی دانشجویان خودشان احترامشان را حفظ نمی‌کنند و قوانین را رعایت نمی‌کنند. دانشجویی که خودش قواعد را رعایت نمی کند از من انتظار دارد من پاینبد به قوانین آنها باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج محسن

      متاسفانه باید کسی رییس دانشگاه باشد که ادب داشته باشد درشان جمهوری اسلامی ایران باشد

    • ناشناس

      توچکاره هستی مردکه بزرگی کردن اینطوری هست همین شما ها هستید انقلاب اسلامی و مردم را بیچاره کردین فقط دوست دارم یکی از مردان با غیرت پیدا شه فیلمی از شما و خانواده تان تهیه کننده بعد زبان کوتاه بشین

    • رضا

      سلام، قیافه این بنده خدا به همه چیز می خورد، به جز رئیس دانشکده. استاد هم استاد های قدیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        قیافه دانشجو ها به چیزی میخوره غیر دانشجو

    • ■●■●

      تو حق نداری فحش بدی

    • ناشناس

      متاسفانه مسئله حجاب دست آویزی شده برای توجیه هر رفتاری دور نیست یک اختلاف کر بیاد بگه من پول بر داشتم تا بیلبرد حجاب چاپ کنم

    • سمانه

      خوب راست میگه دانشگاه جای مواد کشیدن نیست

    • ناشناس

      قطعا بی ادبی در شأن یک استاد دانشگاه نیست
      اما
      از حق هم نمیشه گذشت که متاسفانه نسل جدیدی که وارد دانشگاه شده به شدت هنجارشکن و لوس و بی ادب و بدون چهارچوبه. در کدوم دانشگاه جهان در محیط عمومی دانشکده ها رفتارهای خاص....... دارند ؟

    • ناشناس

      پس منم از فردا در محل کارم اگر کار غیر اخلاقی دیدم از کوره در بروم؟
      پس جایگاه قوانین چه می‌شود؟

    • ...

      چی میگید برای خودتون .دانشگاه محل همه چی شده جز درس خوندن .من کاملا به رئیس دانشگاه حق میدم

    • حسن

      بعضی دانشجویان علنا" فساد میکنن و محیط دانشگاه را با ... اشتباه گرفتن

    • ناشناس

      قطعا رفتار شما بسیار زننده بوده که برخورد دانشجویان را در پی داشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج