اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آخرین اخبار درباره پرواز مرگ «MH۱۷»

محققان هلندی اولین نتیجه تحقیقات خود را در مورد هواپیمای مسافری MH۱۷ متعلق به خطوط هوایی مالزی منتشر کرده اند که بر اساس آن این هواپیما با "وسایلی که سرعت و قدرت بالایی داشته اند" هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: محققان هلندی اولین نتیجه تحقیقات خود را در مورد هواپیمای مسافری MH۱۷ متعلق به خطوط هوایی مالزی منتشر کرده اند که بر اساس آن این هواپیما با "وسایلی که سرعت و قدرت بالایی داشته اند" هدف قرار گرفته است.

در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیرماه) سال جاری یک فروند هواپیمای مسافری مالزی با ۲۹۸ نفر مسافر و خدمه در حالیکه از آمستردام عازم کوالالامپور بود بر فرزاز اوکراین دچار حادثه شده و سقوط کرد که در این حادثه تمامی مسافران و خدمه آن کشته شدند.

در آن زمان دولت اوکراین و کشورهای غربی جدائی طلبان حاضر در شرق اوکراین را متهم کردند که با موشک های ساخت روسیه اقدام به هدف قرار دادن این هواپیما کرده است اما جدائی طلبان و مسکو به شدت این موضوع را رد کردند.

از آن زمان کارشناسانی از کشور هلند اقدام به تحقیق بر روی بقایایی به جا مانده از این هواپیما کرده اند که اولین نتیجه تحقیق آنها روز گذشته منتشر شد.

الجزیره در خصوص این گزارش می نویسد: تحقیقات نشان می دهد که این هواپیما با اشیاء پرقدرت و پرسرعت هدف قرار گرفته و منفجر شده است.

این نتیجه امکان درستی فرضیه هدف قرار گرفتن آن با موشک زمین به هوا را قوت می دهد اما "نجیب رزاق" نخست وزیر مالزی اعلام کرده که به همین راحتی نمی توان درباره نتیجه قطعی سخن گفت و اتهامی را به گروه و یا کشوری وارد کرد.

همچنین آمده که هیچگونه اشتباهی از سوی خلبان و یا دیگر خدمه هواپیما رخ نداده و عامل خارجی باعث بروز این حادثه بوده است.

دولت هلند که بیشترین قربانیان این حادثه از آن کشور بوده اند، نیز اعلام کرده که برای نتیجه گیری در مرود اینکه چه کسی مقصر بروز این حادثه است زود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج