اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۱۰۵
۱ نظر
۱۱۱۲
۱ نظر
۱۱۱۲
پ

سرقت هالیوودی از خانه‌های امن صرافی‌های تهران

اعضای یک باند سرقت که به سبک فیلم‌های هالیوودی به خانه‌های امن صرافی‌های بزرگ تهران دستبرد زده و معادل ۸۰ میلیارد تومان ارز به سرقت برده بودند، در یک عملیات پیچیده بازداشت شده و به‌زودی پای میز محاکمه می‌روند.

اعتماد آنلاین: اعضای یک باند سرقت که به سبک فیلم‌های هالیوودی به خانه‌های امن صرافی‌های بزرگ تهران دستبرد زده و معادل ۸۰ میلیارد تومان ارز به سرقت برده بودند، در یک عملیات پیچیده بازداشت شده و به‌زودی پای میز محاکمه می‌روند.

اعضای این باند سرقت برای دزدی‌های پیچیده از خانه‌های امن صرافی‌ها در اطراف میدان فردوسی به مدت یک سال منطقه را به طور دقیق زیر نظر گرفته و حتی مکان‌هایی را که دارای دوربین مداربسته بود، نقطه‌زنی کرده بودند و فکر نمی‌کردند با نقشه بی‌نقصی که چیده‌اند پلیس بتواند آنها را ردیابی کند.

یک سال و نیم قبل سه صراف به پلیس گزارش دادند از چند خانه امن که اطراف میدان فردوسی دارند سرقت‌های کلانی شده است.

آنها گفتند: ما همه ارزهایی را که معامله می‌کنیم، در صرافی‌ نگه نمی‌داریم. این کار برای امنیت بیشتر صرافی است. چند خانه امن داریم که آنها را خریداری کردیم و ارز را آنجا نگهداری می‌کنیم. به جز صاحبان صرافی و یک کارمند معتمد فرد دیگری از محل این خانه‌ها خبر ندارد. چند دقیقه قبل برای برداشتن مقداری ارز به یکی از خانه‌ها رفتیم و متوجه سرقت شدیم. بعد فهمیدیم از هر دو خانه امنی که داریم سرقت و هزاران دلار و یورو از خانه‌ها خارج شده است.

با توجه به وسعت سرقت که حدود ۸۰ میلیارد تومان بود پلیس تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد. تیم تحقیق وارد خانه‌های سرقتی شد و نشانه‌هایی را که بر جای مانده بود، بررسی کرد. سپس کارمندان صرافی‌ها و افرادی که صرافان به عنوان فرد مشکوک معرفی کرده بودند، مورد بازجویی قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد افرادی که دست به سرقت زده‌اند بسیار حرفه‌ای بودند و بعد از سرقت همه ردهای باقیمانده را پاک کرده بودند. ضمن اینکه با توجه به نحوه و زمان سرقت مشخص بود افرادی که در این دزدی دخیل بودند برای مدت طولانی آنجا را زیر نظر داشتند و همه منافذی را که ممکن بود پلیس بتواند از آن به سرنخ برسد از بین برده‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نفس

      دمشون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج