۱۳۷۱۲۹۲
۱ نظر
۱۲۳۸۲
۱ نظر
۱۲۳۸۲
پ

اسباب‌بازی ۸ میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی

یک هواپیمای برقی ۱۶۰ هزار دلاری (حدود ۸ میلیارد تومان) با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به زودی جایگزین جت اسکی‌ها می‌شود

همشهری‌آنلاین نوشت: یک هواپیمای برقی ۱۶۰ هزار دلاری (حدود ۸ میلیارد تومان) با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به زودی جایگزین جت اسکی‌ها می‌شود.

بازار هدف این هواپیمای برقی که با کمک‌خلبان هوش مصنوعی تجهیز شده میلیاردهایی است که از قایق‌های تفریحی بزرگ و پیشرفته استفاده می‌کنند. این هواپیمای تک نفره به عنوان اسباب بازی مکمل قایق‌های تفریحی طراحی شده و به شکلی مناسب در این قایق‌ها جانمایی می‌شود.

این وسیله، یک هواپیمای فوق سبک است که می‌تواند از روی عرشه یک قایق بزرگ بلند شود و فرود بیاید و اسباب بازی سرگرم کننده‌ای است که می‌تواند جایگزین جت اسکی شود.

شرکت کلیسارف دیزاین به عنوان طراح این مدل مفهومی معرفی شده است و نام آن آکرو است. این وسیله با در نظر گرفتن کاربردهای دریایی طراحی شده است و اگرچه فقط در مرحله مفهومی است، سازندگان آن فکر می‌کنند که موفقیت آمیز خواهد بود.

این وسیله تفریحی ویژگی‌هایی دارد که ممکن است برای صاحبان قایق‌های تفریحی جذاب باشد؛ از جمله توانایی برخاستن و فرود عمودی. طراحی سبک و فشرده این هواپیمای برقی به این معنی است که برای نگهداری در قایق و کشتی ایده آل است.

همچنین می‌توان از آن برای انتقال مسافران به ساحل یا سوار کردن و به پرواز درآوردن آنها بر فراز اقیانوس استفاده کرد. آکرو نیازی به سکوی هلیکوپتر ندارد. چون می‌تواند به طور ایمن روی عرشه معمولی یک قایق یا کشتی فرود آید.

این هواپیما برای پرواز با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است و کمک خلبان هوش مصنوعی آن به کاربران کمک می‌کند تا پرواز آسان‌تری داشته باشند. آکرو یک هواپیمای برقی است. بنابراین یک درگاه شارژ برای شارژ کامل دارد و تقریبا همیشه قابل استارت زدن و استفاده است.

اسباب‌بازی ۸ میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی

از دیگر ویژگی‌های این اسباب بازی برقی می‌توان به قابلیت‌های رانش کامل ۳۶۰ درجه آن اشاره کرد. این وسیله نقلیه لاکچری همچنین از سوی سازندگان آن با عنوان «آکروباتیک» تبلیغ می‌شود.

این بدان معناست که افراد فوق‌ثروتمند می‌توانند از آن برای پروازها و حرکات نمایشی و آکروباتیک بر فراز قایق‌های تفریحی خود استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حیف از پول که حروم کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج