۱۳۷۱۵۱۸
۱ نظر
۷۹۲
۱ نظر
۷۹۲
پ

برکناری وزیر دفاع این کشور بخاطر سرعت غیرمجاز!

پس از یک حادثه رانندگی که یک کشته برجای گذاشت، ماریو بانوژیچ، وزیر دفاع کرواسی از سمت خود برکنار شد. گفته می شود وی با سبقت غیرمجاز باعث این حادثه شده است.

تسنیم: پس از یک حادثه رانندگی که یک کشته برجای گذاشت، ماریو بانوژیچ، وزیر دفاع کرواسی از سمت خود برکنار شد. گفته می شود وی با سبقت غیرمجاز باعث این حادثه شده است.

به این ترتیب "ماریو بانوژیچ"، وزیر دفاع کرواسی در پی یک حادثه رانندگی مرگبار تغییر کرد. آندری پلنکوویچ، نخست وزیر این کشور در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر شنبه در زاگرب گفت: در این شرایط استثنایی، وزیر بانوژیچ را از سمتش برکنار کردم.

پس از آن زدراوکو جاکوپ، معاون وی به ریاست وزارت دفاع منصوب شد. به گفته بیمارستان، بانوژیچ در حال حاضر هیچ خاطره ای از این حادثه ندارد.

پلنکوویچ در پی این حادثه به خانواده این مرد ۴۰ ساله درگذشته تسلیت گفت. وی اعلام کرد که دولت راهی برای کمک به این خانواده پیدا خواهد کرد. نخست وزیر از این حادثه ابراز تأسف کرد و نسبت به سلامت بانوژیچ ابراز نگرانی کرد.

در همین حال، دفتر دادستان عمومی تایید کرد که بانوژیچ باعث این حادثه شده است. گفته می شود وی در حین سبقت گرفتن از یک کامیون، با کامیون که از روبرو می آمد برخورد کرد. به گزارش رسانه ها، این حادثه حوالی ساعت ۶ صبح روز شنبه در شرایط مه آلود رخ داد. راننده کامیون روبرو در این برخورد کشته شد و بانوژیچ آسیب جدی دید.

بانوژیچ پس از این حادثه ابتدا در بیمارستان وینکوچی تحت مداوا قرار گرفت، اما به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان اوسیجک منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. گفته می شود که به وی از ناحیه سر، قفسه سینه و اندام جراحات وارده شده است، اما گفته می شود که خطری ندارد. به گفته معاون بیمارستان، بانوژیچ هوشیار است، اما کاملا هوشیار نیست، که در این نوع آسیب مغزی شایع است. او هنوز خاطره ای از تصادف ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینجا نماینده مجلس میزنه توی گوش سرباز راهور و نه تنها عذرخواهی نمیکنه بلکه طلبکارم هست و جالبتر همه نمایندگان مجلس ازش حمایت میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج