adexo3
۱۳۷۱۹۳۵
۱ نظر
۹۷۸۷
۱ نظر
۹۷۸۷
پ

مملکت رسما به نام این افراد سند خورد!

دیروز خبری مبنی بر حذف تیم سازنده برنامه «به افق فلسطین»؛ برنامه‌ای که در روزهای اخیر توانسته بود در بی‌مخاطبی صداوسیما بینندگانی را جذب کند و محلی برای ارائه نظرات کارشناسان مختلف و نه فقط «خودی‌ها» باشد، با واکنش بسیاری روبه‌رو شد. ‌

روزنامه شرق: دیروز خبری مبنی بر حذف تیم سازنده برنامه «به افق فلسطین»؛ برنامه‌ای که در روزهای اخیر توانسته بود در بی‌مخاطبی صداوسیما بینندگانی را جذب کند و محلی برای ارائه نظرات کارشناسان مختلف و نه فقط «خودی‌ها» باشد، با واکنش بسیاری روبه‌رو شد. ‌

مملکت رسما به نام این افراد سند خورد!

این درحالی بود که در روابط عمومی شبکه افق سیما این تغییر ناخواسته  اعلام شد و‌ بسیاری از کاربران فضای مجازی این تغییر را به اراده و خواست خالص‌سازانی مرتبط دانستند که مانند خانم معصومی‌اصل خود را حزب‌اللهی و دیگر ایرانی‌ها را نه‌فقط «غیرخودی» بلکه دشمن می‌پندارند و خواستار حذف هر فرد و‌ نگرشی مخالف نظر خود هستند.

این در حالی است که قاطبه اصولگرایان حتی تندروها هم حاضر نشدند نظرات معصومی‌اصل را گردن بگیرند و از او برائت جستند؛ اما همان اقلیتی که چنین نگرشی دارد، توان این را دارد که هر آنچه را می‌خواهد، بر کرسی بنشاند. حتی کار به جایی رسیده که دیروز مجری صداوسیما در واکنش به ثبت‌نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان از شورای نگهبان خواست تا او را رد صلاحیت کند.

اینکه مجریان چنین حقی برای خود قائل می‌شوند، چه میزان بر نادیده‌گرفتن قانون بی‌طرفی صداوسیما در انتخابات تأثیر دارد، خود جای بحث دارد؛ اما اینکه در نهایت همان می‌شود که این چهره‌ها می‌خواهند، از چالش‌های اصلی سیاست‌ورزی این روزهاست.

در همین زمینه محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در واکنش به تغییر عوامل برنامه به افق فلسطین نوشته است: «برنامه به افق فلسطین هم قطع شد. باز هم‌ معلوم‌ شد که مملکت به صورت خالص مال آن جور حزب‌اللهی است که آن خانم می‌گفت. شبی که رفته بودم، بچه‌های دست‌اندرکار با امید به اینکه این کار الگوی برنامه‌های دیگر داخلی می‌شود، تلاش می‌کردند. خسته نباشید».

محمدعلی ابطحی، پیش‌ازاین نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود:‌ «چه خوب شد آدم‌های معروف برای انتخابات ثبت‌نام نکردند. با ردصلاحیت خیلی‌ها و به‌ویژه دکتر پزشکیان دیدید حرف آن خانم درست بود که مملکت مال حزب‌اللهی‌ها است».

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات که چندی پیش میهمان برنامه شبکه افق بود، نیز در کانال تلگرامی خود به تغییر گروه سازنده برنامه «به افق فلسطین» واکنش نشان داد و نوشت: «به سهم خودم از آقایان احسان محمدحسنی، مهدی عرفاتی و محمدرضا شهیدی‌فرد در برنامه «به افق فلسطین» تشکر و قدردانی می‌کنم.

نیت پاک و صادقانه، غیرت دینی و عزم راسخ برای حمایت از مردم فلسطین، در تک‌تک اعضای این برنامه موج می‌زد. ظاهرا موج خالص‌سازی به ساحلِ خالص‌ترین شبکه صداوسیما هم رسید!».‌ این رفتارها در حالی رخ داده که حتی نشریه خط حزب‌الله، ‌ در شماره اخیر خود، حزب‌اللهی‌ها را نه مالک؛ بلکه فدایی ملت و مملکت خوانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حزب الهی واقعی همان آقای پزشکیان، وامثال خودش هستند، که از خدا میترسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج