۱۳۷۲۳۸۴
۱ نظر
۱۱۳
۱ نظر
۱۱۳
پ

رپورتاژ آگهی

آیا آینده‌ی سلامت روان ما واقعاً در دست روانشناسی آنلاین خواهد بود؟

مراقبت از سلامت روان اهمیتی بیش از پیش پیدا می‌کند. با این حال، خبر خوب اینکه فاصله‌ی ما تا دسترسی به بهترین خدمات درمانی و روانشناسی تنها به چند کلیک کاهش پیدا کرده است! به دنیای روانشناسی آنلاین خوش آمدید!

در دنیای امروز که رویدادها و اتفاقات با سرعت بسیار بیشتری رخ می‌دهند و همه‌چیز شکلی پیچیده به خود گرفته، مشکلاتی مثل اضطراب و استرس متاسفانه خیلی بیش از هر زمان دیگری در بین افراد مشاهده می‌شوند. در چنین شرایطی، مراقبت از سلامت روان اهمیتی بیش از پیش پیدا می‌کند. با این حال، خبر خوب اینکه فاصله‌ی ما تا دسترسی به بهترین خدمات درمانی و روانشناسی تنها به چند کلیک کاهش پیدا کرده است! به دنیای روانشناسی آنلاین خوش آمدید! در این دنیا، شما در هر ساعتی و هر مکانی می‌توانید به بهترین روانشناس‌های موجود دسترسی داشته باشید و جلسات مشاوره خود را به آسانی و از منزل، محل کار یا هرجای دیگری با آن‌ها برگزار کنید.

آیا آینده‌ی سلامت روان ما واقعاً در دست روانشناسی آنلاین خواهد بود؟

چرا روانشناسی آنلاین اهمیت دارد؟

این جمله اغراق آمیز نیست، ‌ولی جلسات روانشناسی آنلاین واقعاً انقلابی را در نحوه دسترسی بیماران به خدمات سلامت روان ایجاد کرده‌اند. به لطف اینترنت و آنلاین شدن بستر ارائه خدمات، بهترین و معتبرترین روانشناسان در دسترس تمام افراد قرار خواهند داشت و به راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. دلایل زیادی برای استفاده از جلسات مشاوره آنلاین وجود دارد، با این حال، بیایید تنها چند مورد از برجسته‌ترین آن‌ها را مرور کنیم:

  • دسترسی: به بیان ساده، هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، به راحتی می‌تواند به خدمات روانشناسی آنلاین نیز دسترسی پیدا کند. بنابراین فرقی نمی‌کند در مرکز یک شهر بزرگ، یا در روستا و ییلاقی دور زندگی می‌کنید؛ مادامی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، خدمات سلامت روان تنها چند کلیک با شما فاصله دارند.
  • سهولت: در سیستم سنتی، دریافت نوبت برای مراجعین بسیار دشوار بود. تنظیم برنامه زمانی و پیدا کردن زمان مناسب یکی از اصلی‌ترین چالش‌های بیماران بود و خیلی از مواقع باعث انصراف بیمار از ادامه فرآیند درمان میشد. ولی به لطف روانشناسی آنلاین، به راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی در جلسه آنلاین شرکت داشته باشید و با مشاور مورد نظرتان صحبت کنید.
  • حق انتخاب: در روش‌های سنتی شما مجبور به انتخاب مشاور در حومه محل زندگی خودتان بودید. ولی اگر مشاور چندان حرفه‌ای در دسترس شما نبود چطور؟‌ در پلتفرم‌های آنلاین، شما می‌توانید با هر مشاوری که می‌‌خواهید و با نیازها و سلیقه شما سازگار است جلسات خود را برگزار کنید و حق انتخاب بسیار وسیعی پیش‌روی مراجعین خواهد بود.

آیا آینده‌ی سلامت روان ما واقعاً در دست روانشناسی آنلاین خواهد بود؟

بهترین ارائه کننده خدمات روانشناسی آنلاین

در مجموعه پرشین سایکولوژی، ما اهمیت سلامت روان شما را به خوبی درک می‌کنیم و به همین خاطر پلتفرمی را ایجاد کرده‌ایم که در آن بتوانید از میان لیستی از روانشناسان معتبر، گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و جلسه مشاوره را برنامه‌ریزی کنید. ما در این پلتفرم سعی داریم ۴ چیز را بیشتر در اولویت قرار دهیم:

  • تخصص: تمامی روانشناسان این پلتفرم کاملاً معتبر بوده و در حوزه‌های مختلفی دارای تخصص هستند. فرقی نمی‌کند مشکل استرس داشته باشید، از افسردگی رنج می‌برید یا مشکلات در روابط شخصی را تجربه می‌کنید، روانشناسانی متخصص درهریک از این حوزه‌ها در این پلتفرم آماده به ارائه مشاوره به شما خواهند بود.
  • رویکرد شخصی‌سازی شده: وقتی صحبت از سلامت روان می‌شود، باید در نظر داشته باشیم که افراد کاملاً با یکدیگر متفاوت بوده و نیازهای مختلفی دارند. روانشناسان ما به خوبی به این موضوع واقف هستند و تمام خدمات درمانی و روانشناسی آنلاین به صورت کاملاً شخصی‌سازی شده و حرفه‌ای به شما ارائه می‌شود.
  • سهولت پلتفرم: در طراحی پلتفرم پرشین سایکولوژی سعی شده همه‌چیز کاربرپسند بوده و مراجعین بتوانند به ساده‌ترین شکل با روانشناسان مورد نظر ارتباط گرفته و در جلسات روانشناسی آنلاین شرکت کنند. برای شرکت در این جلسات می‌توانید از کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی‌های همراه استفاده کنید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت.
  • مقرون به صرفه بودن: ما بر این باور هستیم که تمام افراد باید به راحتی بتوانند به خدمات مشاوره و روانشناسی دسترسی داشته باشند. به همین خاطر، در پرشین سایکولوژی از قیمت‌ها رقابتی و منطبق به تعرفه‌های رسمی استفاده می‌کنیم تا مراجعین عزیز مشکلی بابت هزینه‌های درمانی نداشته باشند.

آیا آینده‌ی سلامت روان ما واقعاً در دست روانشناسی آنلاین خواهد بود؟

جلسه تراپی آنلاین چطور می‌تواند به شما کمک ‌کند؟

در بخش قبل در مورد مزایای روانشناسی آنلاین مقایسه آن با روش‌های حضوری و سنتی صحبت کرده بودیم. در این بخش بیایید نگاهی به موارد استفاده و کاربردهای این جلسه‌های مشاوره داشته باشیم. به عبارت دیگر، بیایید به این سوال پاسخ دهیم که تراپی آنلاین چطور به زندگی شما کمک می‌کند؟

  • مدیریت اضطراب و استرس: در دنیای پرتلاطم امروزی، اضطراب و استرس می‌تواند بر سلامت روان شما تاثیر بگذارد. مشاوران و روان‌شناسان به شما کمک می‌کنند این اضطراب و احساسات را مدیریت کرده و کنترل زندگی را در دست داشته باشید.
  • غلبه بر افسردگی: متاسفانه افسردگی مشکلی بسیار متداول بوده و افراد بسیار زیادی در مقیاس‌های مختلف با این اختلال درگیر هستند. شرکت در جلسه‌های آنلاین روانشناسی به شما کمک می‌کند ریشه‌های این مشکل را شناسایی کرده و راهکارهایی را برای درمان افسردگی پیش بگیرید.
  • بهبود روابط عاطفی: در حال حاضر، بخش چشمگیری از مشاوره‌های برگزار شده در خصوص زندگی خصوصی و روابط عاطفی مراجعین است. اگر درگیر مشکلات خانوادگی هستید یا روابط عاطفی شما کیفیت مطلوبتان را ندارد، مشاوران و روان‌شناسان می‌توانند در طی جلسه‌های آنلاین در این زمینه همراه شما بوده و به شما کمک کنند.
  • افزایش اعتماد به نفس: اعتماد به نفس پایین مانع از رسیدن شما به توانایی‌های بالقوه‌تان می‌شود. تراپیست‌ها به شما کمک می‌کنند تصویری مثبت از خودتان ساخته و با اعتماد به نفس کامل به سمت اهدافتان حرکت کنید.
  • بهبود کیفیت زندگی: در نهایت، روانشناسی آنلاین به شما کمک می‌کند نسخه‌ای شادتر و بهتر از خودتان باشید. با حل مشکلات و چالش‌های ذهنی و روانی، شما طبعاً زندگی سالم‌تر و بهتری را تجربه خواهید کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزاگل

      سلامت آینده روان ما فقط به قیمت گوجه‌فرنگی و سیب زمینی و گوشت و کوفت و زهرمار ربط دارد نه روانشناسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج