۱۳۷۲۷۴۱
۶۷۹
۶۷۹
پ

تصاویر دیده نشده ناپلئون در شلوغی خیابان‌های پاریس

«ناپلئون» با حضور «واکین فینیکس» بازیگر مطرح هالیوود برای در نخستین بار در پاریس به روی پرده رفت.

مهر نوشت :«ناپلئون» با حضور «واکین فینیکس» بازیگر مطرح هالیوود برای در نخستین بار در پاریس به روی پرده رفت.

نخستین نمایش جهانی فیلم حماسی «ناپلئون» به کارگردانی «ریدلی اسکات» در سالن بزرگ «Salle Pleyel» در پاریس و با حضور بازیگران اصلی «واکین فینیکس»، «ونسا کربی» و «طاهر رحیم» و همچنین «تام راتمن» مدیر عامل کمپانی سونی برگزار شد.

اما نمایش این فیلم در سینمای فرانسه یک جنبه منفی نیز برای کمپانی اپل به عنوان سرمایه گذار اصلی به همراه دارد، زیرا این کمپانی این فیلم گران قیمت را تامین مالی کرده و اکنون باید دلیل قوانین سخت گیرانه فرانسه ۱۷ برای اکران آنلاین این فیلم در فرانسه صبر کند، فیلمی که به سبب محتوا می‌تواند برای مخاطبان فرانسوی بسیار جذاب باشد.

تصاویر دیده نشده ناپلئون در شلوغی خیابان‌های پاریس

کمپانی اپل همچنین تصمیم گرفت فیلم «قاتلان ماه کامل» اثر «مارتین اسکورسیزی» را نیز در فرانسه اکران کند، جایی که ماه گذشته توسط پارامونت پس از نمایش در کن منتشر شد و در سال ۲۰۲۵ در فرانسه و در سامانه نمایش آنلاین نیز در دسترس خواهد بود.

فیلم سینمایی «ناپلئون» نخستین همکاری «ریدلی اسکات» کارگردان و «واکین فینیکس» بازیگر برنده اسکار پس از گذشت پیش از دو دهه از ساخت فیلم «گلادیاتور» است که «فینیکس» در نقش ناپلئون در مقابل «ونسا کربی» در نقش ژوزفین همسر امپراتور فرانسه مقابل دوربین رفته است.

فیلم نگاهی اصیل و شخصی به ریشه‌های ناپلئون و صعود سریع و بی‌رحمانه‌اش به امپراتوری دارد که از منظر رابطه اعتیادآور و اغلب ناپایدار او با همسرش ژوزفین نگریسته می‌شود. «طاهر رحیم»، «بن مایلز»، «متیو نیدهام» و «لودین سانیه» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«اسکات» پیش از این نیز فاش کرده بود که انتخاب «فینیکس» برای نقش «ناپلئون» منجر به بازنویسی کامل فیلمنامه شد تا بازیگر راحت‌تر باشد. فیلمنامه «ناپلئون» توسط «دیوید اسکارپا» نوشته شده است که فیلمنامه فیلم «همه پول دنیا» به کارگردانی «اسکات» را نیز نوشته است.

اسکات سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردانی برای فیلمهای «مریخی»، «تلما و لوئیز» و «گلادیاتور») شده و یک بار نیز با فیلم «مریخی» نامزد شخه بهترین فیلم اسکار به عنوان تهیه کننده شده است. «ناپلئون» از تاریخ ۲۲ نوامبر در سطح جهانی اکران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج