۱۳۷۲۷۸۴
۳۵۷۹
۳۵۷۹
پ

محتوای حمایت‌شده

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

بسیاری از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟ در این مطلب به بررسی پاسخ این سؤال می‌پردازیم.

افزایش سن و عوامل محیطی باعث بروز چروک‌های ریز و درشت روی صورت می‌شوند. این چروک‌های سطحی و عمیق به دلیل کاهش میزان چربی پوست به وجود می‌آیند. امروزه، بسیاری از افراد به دنبال راهی برای کاهش چروک‌های پوستی و جوانسازی صورت هستند. از روش‌های کاربردی برای جوانسازی صورت می‌توان به هایفوتراپی و لیفت با نخ اشاره کرد. اما کدام یک از این روش‌ها، اثربخشی بیشتری دارند؟ در این مطلب به بررسی پاسخ این سؤال می‌پردازیم.

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

دکتر لیلا رحیمی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۹۱۱۰۱۴

۰۹۰۵۶۲۴۸۰۰۱

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی، از تکنیک­های جدید برای جوانسازی یا لیفت صورت محسوب می­شود. در روش هایفوتراپی، با استفاده از دستگاه مخصوص، پروسه جوانسازی صورت انجام می‌شود. اگر جزو افرادی هستید که دچار افتادگی پوست شده‌اید، هایفوتراپی بهترین روش برای شما است. به علاوه، این روش، مناسب برای افرادی است که دارای خطوط ریز روی پیشانی هستند. خطوط لبخند و افتادگی چانه، گردن و گونه را نیز می‌توان با این روش برطرف کرد.

هایفوتراپی مانند هر یک از روش‌های دیگر احتمالاً با عوارضی همراه باشد. معمولاً افراد بعد از هایفوتراپی، دچار تورم و قرمزی می‌شوند. این عارضه جانبی طبیعی است. برخی از افراد ممکن است بعد از هایفو، درد و ناراحتی را احساس کنند. به منظور کاهش درد و ناراحتی بعد از هایفوتراپی، باید از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده کرد.

کاربرد و مزایای هایفوتراپی

استفاده از این روش برای کاهش چروک‌های صورت می‌تواند با مزایایی همراه باشد. از مزایا و کاربردهای هایفوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم خونریزی
  • جوانسازی صورت
  • هزینه مناسب
  • رفع چروک‌های سطحی و عمیق
  • لیفت صورت
  • لیفت گونه
  • رفع افتادگی پلک
  • سفت کردن پوست گردن
  • اصلاح خط لبخند

لیفت صورت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ، نوعی روش موثر برای رفع چروک صورت و گردن است. در این روش، با استفاده از نخ‌های جراحی، پروسه بازسازی و لیفت پوست صورت می‌گیرد. لیفت صورت با نخ می‌تواند منجر به تحریک کلاژن‌سازی در پوست شود. هر چقدر میزان کلاژن‌سازی بیشتر باشد، پوست دیرتر پیر می‌شود. بعد از لیفت صورت با نخ، پوستی سفت و جوان خواهید داشت.

به منظور انجام پروسه لیفت صورت با نخ، هیچگونه روش جراحی نیاز نیست. به علاوه، فرد بعد از لیفت، درد و عوارض جانبی زیادی را تجربه نمی‌کند. از عوارض لیفت صورت با نخ می‌توان به تورم، کبودی و درد خفیف اشاره کرد. البته، این عوارض زودگذر هستند و بعد از چند روز از بین ‌می‌روند.

مزایای روش لیفت با نخ

آیا می‌دانید که لیفت صورت با نخ چه مزایایی دارد؟ مزایای این روش جوانسازی پوست عبارتند از:

تولید کلاژن

بعد از استفاده از نخ برای لیفت صورت، پوست شروع به کلاژن‌سازی می‌کند. کلاژن‌سازی باعث چاقی پوست و جوانسازی صورت نیز می‌شود. کلاژن‌سازی پوست با لیفت نخ می‌تواند علائم پیری صورت مانند افتادگی را کاهش دهد.

بهبود بافت‌های پوست

افزایش تولید کلاژن باعث بهبود بافت پوست می‌شود. کلاژن می‌تواند در رفع خطوط چین و چروک، کاهش خشکی پوست و بهبود بافت صورت نقش مؤثری داشته باشد.

رفع شلی پوست

لیفت صورت با نخ باعث می‌شود که صورت حجیم‌تر نشان داده شود. تجزیه کلاژن و الاستین در پوست باعث شلی پوست می‌شود. بنابراین، لیفتینگ با نخ، روشی مؤثر برای پرتر و جوان‌تر نشان دادن صورت است.

کاهش چین و چروک

خطوط ریز و چین و چروک، یکی از رایج‌ترین نشانه‌های پیری هستند. تولید کلاژن با استفاده از روش لیفتینگ با نخ منجر به ترمیم و آبرسانی پوست می­شود. ترمیم و آبرسانی پوست از این طریق می‌تواند میزان خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل برساند.

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

ماندگاری طولانی

میزان ماندگاری روش لیفت صورت با نخ، معمولاً ۱ الی ۳ سال است. البته، این میزان ماندگاری به فاکتور‌های مختلف مانند نحوه رسیدگی و مراقبت از پوست بستگی دارد. شما می‌توانید با نوشیدن آب زیاد، خوردن میوه و سبزیجات و خواب کافی، میزان ماندگاری تأثیر جوانسازی صورت با این روش را افزایش دهید.

تفاوت‌های روش لیفت با نخ و هایفوتراپی

روش‌های جوانسازی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. قبل از انتخاب بهترین روش جوانسازی از بین روش‌های لیفت با نخ و هایفوتراپی باید با تفاوت‌های بین این دو تکنیک آشنا شوید. تفاوت‌های اصلی بین روش‌های لیفت با نخ هایفوعبارتند از:

  • زمان انجام: یک جلسه هایفوتراپی می‌تواند حدود ۹۰ دقیقه طول بکشد. اما لیفت صورت در زمان شاید کمتر از یک ساعت زمان ببرد.
  • تعداد جلسات: با استفاده از هایفو، ممکن است به چند جلسه درمانی با فاصله چند ماهه احتیاج داشته باشید.
  • مدت زمان ماندگاری: میزان ماندگاری هایفوتراپی معمولاً به مدت ۱ سال است. اما ماندگاری لیفت با نخ، حدوداً ۲ سال طول می­کشد.
  • هزینه: هایفوتراپی جزو مقرون به صرفه‌ترین روش‌های جوانسازی صورت محسوب می‌شود.
  • امکان ترکیب با سایر روش‌ها: بعد از لیفت صورت می‌توان از روش‌های دیگر برای کلاژن‌سازی پوست استفاده کرد. در روش هایفوتراپی از امواج اولتراسوند استفاده می‌شود. به همین خاطر، این روش را نمی‌توان با سایر روش‌ها برای جوانسازی صورت ترکیب کرد.

هایفوتراپی، بهترین روش برای جوانسازی پوست

همه ما دوست داریم که ظاهری زیبا و جوان داشته باشیم. به همین خاطر، باید به کیفیت پوست‌مان توجه کنیم. به مرور زمان پوست کیفیت خود را از دست می‌دهد و چین و چروک روی صورت نمایان می‌شود. به همین خاطر، باید به فکر راه چاره برای رفع این خطوط و چروک‌های پوستی باشیم. هایفوتراپی، با هدف افزایش استحکام، کلاژن‌سازی و جوانسازی پوست انجام می‌شود. در روش هایفوتراپی از امواج اولتراسوند با شدن بالا استفاده می‌شود. این امواج به لایه اپیدرم نفوذ کرده و درم را بازسازی می‌کنند.

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

روش هایفوتراپی یا لیفت با نخ؟

لیفت صورت با نخ و هایفوتراپی، هر دو جزو بهترین روش‌های ترمیم پوست محسوب می‌شوند. اما کدام روش بهتر است؟ در روش لیفت صورت با نخ، جراحی انجام نمی‌شود. بنابراین، به دلیل غیرتهاجمی بودن لیفت با نخ، احتمال بروز عوارض جانبی بعد از این روش کمتر است. اما در روش لیفت با نخ، برش‌هایی زیر پوست توسط پزشک ایجاد می‌شود که محل آن‌ها ممکن است که دچار عفونت یا جراحت شود. به همین خاطر، لیفت با نخ به افراد دیابتی پیشنهاد نمی‌شود. به علاوه میزان ماندگاری روش لیفت با نخ بیشتر از هایفوتراپی است. با این حال، برای تصمیم گیری در زمینه انتخاب بهترین روش جوانسازی باید شرایط پوست صورت­تان توسط پزشک به خوبی بررسی شود.

 دکتر لیلا رحیمی - پوست، مو و زیبایی

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۹۱۱۰۱۴

۰۹۰۵۶۲۴۸۰۰۱

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

نمونه خدمات دکتر لیلا رحیمی را از اینستاگرام ببینید.

dr_leylarahimi@

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

https://doctorahimi.com

هایفو بهتره یا لیفت صورت با نخ؟

شعبه۱: خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، بعد از مقدس اردبیلی، جنب مدرسه دی (زعفرانیه)، برج زعفرانیه، پلاک ۵، واحد ۴۰۱، طبقه ۴

شعبه۲: میدان هروی، خیابان وفامنش، ابتدای خیابان مکران شمالی، ساختمان پزشکان حکیمان، جنب داروخانه تسنیم، پلاک ۱۸، طبقه اول، واحد پوست و زیبایی

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج