۱۳۷۳۵۱۲
۱۵۳۹
۱۵۳۹
پ

مرتب کردن اتاق در یک چشم به‌ هم زدن با هوش مصنوعی

گاهی اوقات زمانی که از خانه در حال دورکاری هستید، زمان برای تمیز کردن فضای اتاق پیش از برگزاری جلسات کاری آنلاین ندارید و اکنون کارمندان مایکروسافت بیشترین و بهترین تلاش خود را می‌کنند تا آبروی شما از نظر تمیزی محیط حفظ شود.

ایسنا نوشت: گاهی اوقات زمانی که از خانه در حال دورکاری هستید، زمان برای تمیز کردن فضای اتاق پیش از برگزاری جلسات کاری آنلاین ندارید و اکنون کارمندان مایکروسافت بیشترین و بهترین تلاش خود را می‌کنند تا آبروی شما از نظر تمیزی محیط حفظ شود.

این شرکت فناوری از یک قابلیت جدید موسوم به «اتاقت را تزئین کن» (decorate your room) برای گروه‌های مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت ۲۰۲۳ این هفته رونمایی کرده است که سال آینده عرضه می‌شود.

این قابلیت از هوش مصنوعی برای تولید «جدیدترین جلوه‌های تولیدی پس‌زمینه»(latest generative background effects) استفاده می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا فضای واقعی اتاق را دکور کرده و بهبود بخشد. برای مثال بهم ریختگی‌ها را مرتب کند یا روی دیوارها گیاه نصب کند.

این قابلیت را حتی می‌توان به گونه‌ای گسترش داد که مناسبتی باشد یا به پس زمینه نورهای رنگی اضافه شود تا پر زرق و برق‌تر شود. یا حتی می‌توان به پس زمینه درخت کریسمس اضافه کرد. مایکروسافت از برخی از امکانات آن در یک فیلم تبلیغاتی رونمایی کرده است.

مرتب کردن اتاق در یک چشم به‌ هم زدن با هوش مصنوعی

این ابزار تنها یکی از بسیار قابلیت‌های جدید پریمیوم و کمکی مایکروسافت ۳۶۵ است که شامل ایزوله کردن صدا و تشخیص بهبودیافته‌ صدای گوینده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج