اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۳۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازیگر نقش جیمز باند از بیماری دخترش گفت

پیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمز باند از غم و اندوهش به دلیل بیماری و درگذشت همسر سابق و همچنین دخترش پرده برداشت.

بانی فیلم: پیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمز باند از غم و اندوهش به دلیل بیماری و درگذشت همسر سابق و همچنین دخترش پرده برداشت.

برازنان این هفته در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وقتی می شنود کسی بر بیماری سرطان غلبه کرده است، خیلی خوشحال می شود، گفت: دیدن آب شدن و ذره ذره جان دادن کسی که دوستش دارید، واقعاً کاری سخت است.

وقتی می بینید او مجبور است با بیماری سرطان هر روز و هر ساعت دست و پنجه نرم کند. برایتان هر روز، روز عزا است و به دشواری آن را سپری می کنید. وقتی همسر اولم کیسی به سرطان مبتلا شد، کنار او نشستم و دستان قوی و بخشنده او را در دست گرفتم اما مرگ آن را از من جدا کرد.

و بعد درست یک سال قبل بود که مجبور شدم دستان دختر بامزه و شگفت انگیزم، شارلوت را در دست بگیرم و او را در آخرین لحظات زندگی اش همراهی کنم.

بازیگر نقش جیمز باند از بیماری دخترش گفت

برازنان سپس با نهایت تاثر ادامه داد: به عنوان مردی که نبرد زنانی که دوست دارد با سرطان را مشاهده کرده و هر روز شاهد رنج و عذاب آنها بوده است، شنیدن داستان کسانی که این بیماری سخت را شکست داده اند، برایم بسیار لذت بخش است. آنها زنده و قوی هستند و می دانند خانواده هایشان از بودن آنها چقدر شاکر هستند.

این بازیگر ۶۱ ساله، این سخنان را در مراسمی که به همت گوینت پالترو و جوئل گالن برای استعدادهای جوان برگزار شده بود، ادا کرد. در این مراسم به جز پیرس برازنان، ریز ویترسپون، جنیفر هارس، جان هم، کتی کوریس و جو مانگانیلو حضور داشتند. البته همه مراسم به همین اشک و آه و اندوهباری که پیرس برازنان با سخنانش رقم زد، نبود و ویل فری همان طور که از او انتظار می رود، سرطان را تبدیل به موضوعی برای خندیدن کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج