۱۳۷۴۴۲۹
۴۹۵
۴۹۵
پ

تهدید کارمندان OpenAI

یا «آلتمن» برمی‌گردد یا همگی استعفا می‌دهیم!

تقریبا تمام کارکنان شرکت OpenAI با امضای یک نامه رسمی خطاب به هیات مدیره تهدید کرده‌اند که اگر هیات مدیره استعفا ندهد و «سم آلتمن» را به عنوان مدیرعامل بازنگرداند، همگی استعفا خواهند داد.

ایسنا: تقریبا تمام کارکنان شرکت OpenAI با امضای یک نامه رسمی خطاب به هیات مدیره تهدید کرده‌اند که اگر هیات مدیره استعفا ندهد و «سم آلتمن» را به عنوان مدیرعامل بازنگرداند، همگی استعفا خواهند داد.

یا «آلتمن» برمی‌گردد یا همگی استعفا می‌دهیم!

هرج و مرج در مشهورترین شرکت توسعه هوش مصنوعی از صبح روز دوشنبه شکل دیگری به خود گرفته است، چرا که اغلب کارکنان این شرکت تهدید کرده‌اند که اگر هیات مدیره استعفا ندهند و مدیر عامل سابق، سم آلتمن و رئیس سابق هیات مدیره، گرگ براکمن را به سمت خود بازنگردانند، از کار کناره‌گیری می‌کنند.

به گفته پایگاه خبری وایرد(Wired)، تاکنون بیش از ۷۰۰ کارمند این شرکت از جمله چندین مدیر، این نامه را امضا کرده‌اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تا بعد از ظهر دوشنبه، تعداد امضاکنندگان به بیش از ۷۰۰ نفر افزایش یافته است. این در حالی است که OpenAI کلا ۷۷۰ کارمند دارد.

چند تن از کارکنان این شرکت از جمله میرا موراتی مدیر فنی آن (که به مدت کمتر از دو روز به طور موقت مدیرعاملی این شرکت را بر عهده داشت)، اوایل روز دوشنبه در X نوشتند که OpenAI بدون افرادش چیزی نیست.

یا «آلتمن» برمی‌گردد یا همگی استعفا می‌دهیم!

نوشتن این نامه خطاب به هیات مدیره، آخرین رخداد در مجموعه رویدادهایی است که از بعد از ظهر جمعه، زمانی که هیات مدیره OpenAI سم آلتمن را اخراج کرد، آغاز شده است. هیات مدیره پس از اعلام اخراج سم آلتمن ادعا کرد که او به طور مداوم در ارتباطات خود با هیات مدیره صادق نبوده و اطمینان به او سلب شده است. به این ترتیب، هیات مدیره احساس کرد که دیگر به توانایی او برای ادامه رهبری OpenAI اعتماد ندارد.

بلافاصله پس از این اعلامیه، گرگ براکمن رئیس هیات مدیره که در جلسه و تصمیم مبنی بر اخراج آلتمن حضور نداشت، در ایمیلی به کارکنان OpenAI نوشت که بر اساس اخبار امروز، از سمت ریاست استعفا می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج