adexo3
۱۳۷۴۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برگزاری مراسم سالروز ۱۱ سپتامبر در آمریکا

هزاران تن از آمریکایی‌ها به همراه رئیس‌جمهوری این کشور در مراسم سیزدهمین سالروز حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی، محوطه پنتاگون و محوطه‌ای در پنسیلوانیا که هزاران کشته بر جای گذاشت، شرکت کردند.

خبرگزاری ایسنا: هزاران تن از آمریکایی‌ها به همراه رئیس‌جمهوری این کشور در مراسم سیزدهمین سالروز حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی، محوطه پنتاگون و محوطه‌ای در پنسیلوانیا که هزاران کشته بر جای گذاشت، شرکت کردند.

در این مراسم سالانه پس از خوانده شدن اسامی قریب به ۳۰۰۰ قربانی این حملات حدود شش دقیقه سکوت حکم‌فرما شد.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی برای خویشاوندان ۱۴۸ قربانی یکی از حملات پنتاگون گفت: ۱۳ سال از زمان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ می‌گذرد؛ حملاتی که قلب ما را به درد آورده است اما آمریکا و آمریکایی‌ها همچنان پا بر جای مانده‌اند. اهمیتی ندارد که چه اتفاقی بیفتد مهم این است که آمریکایی‌ها همچنان با هم باشند.

موزه و یادبود ملی ۱۱ سپتامبر در منهتن در نیویورک که محل به نمایش گذاشتن تصاویر گرافیکی و سازه‌های هنری مرتبط با آن حوادث است، برای نخستین بار از مه سال جاری میلادی به روی عموم گشوده شده است.

باراک اوباما یک روز پیش از سالروز ۱۱ سپتامبر در خطابه‌ای برای مردم آمریکا درباره استراتژی مقابله‌ای‌اش علیه تروریسم سخن گفت و اعلام کرد که برای مقابله با داعش به انجام حملات هوایی بیشتری دست می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج