۱۳۷۴۹۲۹
۸۲۳
۸۲۳
پ

خط و نشان دوباره یمن برای اسرائیل

نیروی دریایی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که به عملیات‌هایش علیه منافع رژیم صهیونیستی تا زمان توقف جنایات علیه ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داد.

ایرنا: نیروی دریایی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که به عملیات‌هایش علیه منافع رژیم صهیونیستی تا زمان توقف جنایات علیه ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داد.

خط و نشان دوباره یمن برای اسرائیل

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه المسیره، در بیانیه نیروی دریایی یمن آمده است: عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهیم داد.

نیروی دریایی یمن اعلام کرد: ما مجدداً تأکید می‌کنیم عملیات ما کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهد که حامل پرچم اسرائیل بوده یا توسط شرکت‌های اسرائیلی مدیریت می‌شوند و یا متعلق به اشخاص اسرائیلی هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از همه کشتی‌هایی که از دریای سرخ عبور می‌کنند می‌خواهیم در نزدیک کشتی‌های اسرائیلی حرکت نکنند و دستگاه‌های شناسایی خود را خاموش نکنند. به همه شرکت‌ها و بازرگانان هشدار می‌دهیم که کالاها و منافع خود را با کشتی‌های اسرائیلی منتقل نکنند یا با آنها معامله کنند.

نیروی دریایی یمن همچنین اضافه کرد: هشدار می‌دهیم که هر تیم نظامی که از کشتی‌های اسرائیل محافظت کند، هدف قانونی عملیات ما خواهد بود.

این بیانیه پس از ان صادر شد که یکشنبه منابع موثق به المیادین اعلام کردند نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف و ۵۲ سرنشین آن را بازداشت کنند.

یحیی السریع، سخنگوی نظامی ارتش یمن تایید کرد که این کشتی به بندری در یمن منتقل شده است. محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز پیش از این تاکید کرد: از واکنش دشمن صهیونیستی به توقیف کشتی اسرائیلی هراسی نداریم.

انصارالله پیش‌تر اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

 

 


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج