۱۳۷۴۹۸۱
۱۷۶۸
۱۷۶۸
پ

نشستن پشت فرمان این خودرو چه حسی دارد؟

به لطف قیمت بسیار بالای ۴.۴ میلیون دلاری و تولید محدود ۴۰ دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند.

به لطف قیمت بسیار بالای ۴.۴ میلیون دلاری و تولید محدود ۴۰ دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند. اما لوکس‌ترین برند سوپراسپرت‌ساز جهان به تازگی مجموعه‌ای از تصاویر جدید منتشر کرده که حداقل به ما که میلیاردر نیستیم کمک می‌کند تصور کنیم که نشستن در صندلی فیبرکربنی بولاید چه حسی دارد.

اگرچه بولاید بر اساس پلتفرم شیرون ساخته شده است، اما در داخل بسیار متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که به شدت از دنیای موتوراسپرت‌ها الهام گرفته است، علی رغم اینکه بوگاتی در آنجا حضوری ندارد!

نشستن پشت فرمان این خودرو چه حسی دارد؟

این فرمان، یک فرمان X شکل باورنکردنی است که طراحی آن شبیه به آنچه در مسابقات استقامتی دیده می‌شود، است. پشت آن یک مجموعه ابزار مستطیلی شامل سه صفحه نمایش دیجیتال مربعی شکل وجود دارد که اطلاعاتی مانند زمان دور زدن و نیروهای G را نشان می‌دهد که در یک قاب قرار گرفته‌اند.

نشستن پشت فرمان این خودرو چه حسی دارد؟

دو جفت لوله اگزوز در دو طرف کنسول، در واقع دود موتور ۸ لیتری W۱۶ با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار (۱۶۰۰ اسب بخار) را وارد کابین نمی‌کنند؛ بلکه هوای خنکی از یک سیستم کنترل تهویه مطبوع جمع و جور که شما را در مسیر هوشیار نگه می‌دارد، از آن بیرون میاید.

نشستن پشت فرمان این خودرو چه حسی دارد؟

بدنه مونوکوک کربن آن جدید است و طوری طراحی شده که پاشنه‌های راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار می‌گیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان می‌آورند که راننده لمان آن را تشخیص می‌دهد.

نشستن پشت فرمان این خودرو چه حسی دارد؟

صندلی‌هایی که می‌توان آن‌ها را با روکش‌های چرم، جیر یا آلکاناتارا پوشاند، در جای خود ثابت هستند و رانندگان با حرکت دادن پدال‌ها موقعیت عالی خود را پیدا می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج