۱۳۷۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زنی که از شوهر راننده شمش طلا می خواهد

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم طلاساز بود و در حال حاضر ورشکسته شده است و نمی‌تواند مهریه‌ام که ۲ شمش طلاست را بپردازد ولی پدرش به راحتی می‌تواند آن را پرداخت کند.

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم طلاساز بود و در حال حاضر ورشکسته شده است و نمی‌تواند مهریه‌ام که ۲ شمش طلاست را بپردازد ولی پدرش به راحتی می‌تواند آن را پرداخت کند.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شماره ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم باید مهریه‌ام که دو شمش طلاست را بپردازد، گفت: حدود چهار سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد ولی هنوز شوهرم مهریه‌ام را نداده است.

وی ادامه داد: با دریافت مهریه‌ام می‌خواهم به آرزوهایم برسم و شوهرم نباید از پرداخت آن امتناع کند به دلیل اینکه باید خواسته مرا اجابت کند.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه ما یک فرزند داریم و من نمی‌توانم سرمایه‌ام را به عنوان مهریه همسرم بدهم زیرا مقدار پس‌اندازم خیلی کم است، اظهار داشت: نمی‌توانم مهریه همسرم را بپردازم.

وی افزود: مهریه همسرم برای من سنگین بوده و درست است که من ابتدا طلاساز بودم ولی در حاضر ورشکسته شدم و تنها یک راننده ساده هستم.

مرد در ادامه بیان کرد: پس‌انداز من به پرداخت یک شمش طلا هم نمی‌رسد و این پس‌انداز کمی هم که دارم، برای آینده فرزندم و گذران زندگی‌مان کنار گذاشته‌ام.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه شوهرم راننده است ولی پدرش همچنان طلاساز است گفت: وضع مالی پدرشوهرم خیلی خوب است و او می‌تواند به راحتی مهریه مرا بپردازد.

مرد در ادامه عنوان کرد: مهریه همسرم را من باید بپردازم و این موضوع هیچ ربطی به پدرم ندارد و همسرم نباید چنین توقعی داشته باشد.

وی ادامه داد: نمی‌توانم مهریه همسرم را بپردازم به دلیل اینکه درآمد کافی و پس‌انداز مناسب ندارم بنابراین همسرم باید از درخواستش منصرف شود.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های طرفین از آنها خواست تا با هم سازش کنند و از زن خواستار منصرف شدن از درخواستش شد همچنین رسیدگی به پرونده را با حضور شهود به روزی دیگر موکول کرد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

زنی که از شوهر راننده شمش طلا می خواهد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج