۱۳۷۶۰۴۳
۳۵۴۶
۳۵۴۶
پ

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

این ده ماشین به قدری مجلل و گران قیمت هستند که آن‌ها را فقط در پارکینگ میلیاردر‌ها خواهید دید!

خبرآنلاین: رولز-رویس بوت تیل، خودروی ۲۸ میلیون دلاری لوکس که از قایق بادبانی الهام گرفته است، مجلل و بخشی از مجموعه خودرو‌های انحصاری این خودروساز بریتانیایی است.

این روزها، گزینه‌های شگفت انگیز زیادی برای خریداران خودرو بدون توجه به آنچه که به دنبال آن هستند، در دسترس است. فرقی ندارد که این خودرو یک خودروی سدان راحت، خودروی اسپرت، SUV و یا حتی یک سوپراسپرت باشد، می‌توان یک خودروی عالی را ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۰۰۰۰۰ دلار و با هر قیمتی پیدا کرد. با این حال، خودرو‌هایی وجود دارند که تنها میلیاردر‌ها می‌توانند از پس خریدشان برآیند. این خودرو‌های فوق لوکس تجربه رانندگی را ارائه می‌دهند که با هیچ خودروی معمولی امکان‌پذیر نیست.

 

۱۰: رولزرویس بوت تیل «Rolls-Royce Boat Tail»

شروع از ۲۸ میلیون دلار

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

رولز-رویس بوت تیل، خودروی ۲۸ میلیون دلاری لوکس که از قایق بادبانی الهام گرفته است، مجلل و بخشی از مجموعه خودرو‌های انحصاری این خودروساز بریتانیایی است. MSRP، بوت تیل را به گران‌ترین خودروی جدیدی که تا به حال ساخته شده، تبدیل کرده است و گفته می‌شود که رولزرویس تا کنون تنها سه خودرو از این نمونه ساخته است.

شایعه شده بود که اولین بوت تیل توسط نوازنده معروف Jay-Z برای همسرش بیانسه خریداری شده است. طبق گزارش‌ها، دومین بوت تیل برای یک تاجر ثروتمند ساخته شد که تجارت مروارید پدرش را توسعه داد. رولزرویس فاش نکرده است که خودروی سوم هنوز ساخته شده است یا خیر، با این حال سطح مهارت و شخصی‌سازی که می‌توان در این خودرو‌ها یافت غیرواقعی است، و این خودروی لوکس کاملی است که برای میلیاردر‌ها ساخته شده است.

۹: بوگاتی لا ویتور نویره «Bugatti La Voiture Noire»

شروع از ۱۸/۷ میلیون دلار

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

بوگاتی لا ویتور نویره، به تنهایی یکی از منحصر به فردترین هایپرکار‌های جهان است. این خودرو، ادای احترام به بوگاتی Type ۵۷ SC Atlantic است و با موتور ۸.۰ لیتری چهار توربو W ۱۶ باورنکردنی بوگاتی عرضه می‌شود. بنا به گزارش‌ها، ساخت این خودرو به لطف تمام قطعات دست‌ساز دو سال و نیم طول کشیده است. در واقع، این خودرو رکورد گران‌ترین خودروی جدید فروخته شده را قبل از معرفی بوت تیل داشت.

هویت مالک این بوگاتی که یکی از آن‌هایی است همیشه یک رمز و راز بوده و شایعات حاکی از آن است که اسطوره فوتبال کریستیانو رونالدو این خودرو را به مجموعه خودرو‌های چشمگیر خود اضافه کرده است. شایعات دیگر حاکی از آن بود که این خودرو متعلق به رئیس سابق فولکس واگن است.

۸: میباخ اکسلرو «Maybach Exelero»

شروع از ۸ میلیون دلار

میباخ اکسلرو هنگامی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد، امواج شوک را به دنیای خودرو فرستاد. نتیجه خودرویی است که حتی امروز، تقریبا بیست سال پس از اولین رونمایی، علمی تخیلی به نظر می‌رسد. در زیر نمای بیرونی همیشگی آن یک موتور ۵.۹ لیتری V ۱۲ هیولایی توئین توربو قرار دارد که حداکثر سرعت ۲۱۸ مایل در ساعت را به خودرو می‌دهد. با وجود عملکرد باورنکردنی خودرو، فضای داخلی مکانی بسیار راحت برای هر دو سرنشین است.

به گفته چند منبع، Exelero توسط خواننده رپ Birdman در سال ۲۰۱۱ با قیمت خیره کننده ۸ میلیون دلار خریداری شد و حتی در یک موزیک ویدیوی Jay-Z نیز حضور داشته است. این خودرو در حال حاضر در یک موزه خودرو در آلمان به عنوان بخشی از مجموعه معروف Freidhelm Loh است.

۷: پاگانی هوایرا «Pagani Huayra»

شروع از ۳.۴ میلیون دلار تا ۷.۴ میلیون دلار

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

پاگانی به خاطر ساخت برخی از بهترین ماشین‌های روی کره زمین شناخته می‌شود و خلاقیت‌های آن‌ها اغلب با آثار هنری مقایسه می‌شوند. هوایرا سطح متفاوتی از مهارت این خودروساز ایتالیایی را با عناصر طراحی باورنکردنی در سرتاسر خودرو به نمایش گذاشته است. یکی از جالب‌ترین درب‌های گولینگ تا به امروز بر روی این خودرو دیده می‌شود. فضای داخلی مکانی باشکوه برای حضور است و دارای بهترین مواد روی کره زمین، از چرم با کیفیت بالا تا استفاده سخاوتمندانه از آلومینیوم و فیبر کربن.

این پاگانی در سال ۲۰۱۱ دارای MSRP اولیه ۳.۴ میلیون دلاری بود که مدل‌های جدیدتری مانند Huayra Codalunga بیش از دو برابر این مبلغ قیمت داشتند. گزارش شده است که یکی از بنیانگذاران میلیاردر فیس بوک (متا کنونی)، مارک زاکربرگ، یک پاگانی هوایرا را به مجموعه خودرو‌های خود اضافه کرده است.

۶: مرسدس-میباخ G ۶۵۰ لاندالت «Mercedes-Maybach Landaulet G ۶۵۰»

شروع از ۸۰۰۰۰۰ دلار تا ۱.۲ تا ۱.۸ میلیون دلار (ارزش فعلی)

مرسدس-میباخ، خودرو منتخب میلیونر‌هایی است که می‌خواهند در خارج از جاده با حداکثر راحتی حرکت کنند. G ۶۵۰ لاندالت به نوعی، نقطه اوج تمام خلاقیت‌های افراطی مرسدس است. این کلاس G با الهام از میباخ ۶۲ لندالت فوق لوکس، از همان محور‌های پورتال و سیستم تعلیق G ۵۰۰، ۴×۴²، موتور V ۱۲ عظیم G ۶۵ AMG و صندلی‌های عقب مرسدس-میباخ S-Class استفاده می‌کند. از بسیاری جهات، G ۶۵۰ لاندالت در کلاس خاص خود قرار دارد و واقعاً نهایت انعطاف پذیری را دارد.

۵: مک لارن «McLaren F ۱»

شروع از ۸۱۵۰۰۰ دلار تا ۲۱ تا ۲۳ میلیون دلار (ارزش فعلی)

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

مک لارن F ۱ یکی از نمادین‌ترین خودرو‌های تاریخ است و زمانی که برای اولین بار عرضه شد، در بین مولتی‌میلیونر‌ها و میلیاردر‌ها بسیار محبوب بود. برخی از صاحبان برجسته این اسطوره اتومبیلرانی عبارتند از: لوئیس همیلتون، ایلان ماسک، روآن اتکینسون، جی لنو، جورج هریسون، رالف لورن، نیک میسون و سلطان برونئی. F ۱ رکورد‌های بی‌شماری را شکست و با فناوری پیشرفته ساخته شد.

در حالی که این خودرو اولین خودرو در رده خودرو‌های لوکس نیست، مک لارن از هیچ هزینه‌ای در ساخت این خودروی دریغ نکرده است. این هایپرخودروی دهه ۹۰ از فناوری و موادی استفاده می‌کرد که در فضاپیما‌ها استفاده می‌شد، مانند ورق طلا در قسمت موتور.

۴: مرسدس میباخ S ۶۵۰ پولمن گارد «Mercedes-Maybach S ۶۵۰ Pullman Guard»

شروع از ۱/۵ میلیون دلار

مرسدس میباخ پولمن به راحتی بهترین خودروی لوکس است و به طور ویژه برای رهبران جهان و میلیاردر‌ها ساخته شده است. S-Class Pullman استاندارد سطحی از تجمل را ارائه می‌دهد که می‌تواند با اکثر سوئیت‌های هتل و جت‌های خصوصی رقابت کند، اما S ۶۵۰ Pullman Guard کار‌ها را چندین درجه بالا می‌برد و به معنای واقعی کلمه یک مخزن لوکس است که برای جاده‌های عمومی ساخته شده است.

این خودرو با حفاظت بالستیک VR ۹ و درجه انفجار دستورالعمل ERV ۲۰۱۰ ارائه می‌شود، به این معنی که می‌تواند از گلوله‌های تفنگ تهاجمی جان سالم به در ببرد و حتی اگر ۱۵ کیلوگرم TNT در فاصله ۶.۵ فوتی این لیموزین منفجر شود، همه سرنشینان خود را ایمن نگه دارد. امنیت و ایمنی در این خودرو به قدری مهم است که حتی به اعداد و ارقام تولید نیز نمی‌توان رسید.

۳: بنتلی بکلار مونیلر «Bentley Mulliner Bacalar»

شروع از ۱/۹ میلیون دلار

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

بنتلی تعدادی از گران‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌های بازار را می‌سازد. اما ترکیب مولینر این مسیر ساخت و ساز را به یک سطح کاملاً جدید می‌برد. این خودرساز در ایجاد وسایل نقلیه منحصر به فرد، از جمله سفارشات یکباره و شاهکار‌های سفارشی و محدود مانند Bacalar تخصص دارد. این گرندتور باشکوه، بازگشتی به برخی از خودرو‌های لوکس کلاسیک روباز و با عملکرد بالا در دوران طلایی اتومبیلرانی است.

اگرچه بکالار یک خودروی انحصاری ساخته شده است که تنها ۱۲ دستگاه از آن تولید شده است، اما بر پایه بنتلی کانتیننتال GT ساخته شده است که یکی از زیباترین و متمرکزترین گرندتور‌های بازار است. شاسی و پیشرانه کانتیننتال GT با طراحی کاملاً تازه و بدنه فیبر کربنی سبک همراه شده است که باکالار را لوکس و سریع کرده است.

۲: بوگاتی چِنتو دیه‌چی «Bugatti Centodieci»

شروع از ۸/۸۸ میلیون دلار

بوگاتی چِنتو دیه‌چی بهترین اسباب بازی میلیاردر‌ها است. این هایپرکار که ظاهری تهدیدآمیز دارد به عنوان ادای احترام به بوگاتی EB ۱۱۰ ساخته شده است، هایپرکاری که بازگشت این خودروساز فرانسوی نمادین را رقم زد. مانند بسیاری دیگر از خودرو‌های بوگاتی، چنتو دیه‌چی عملکرد و تجمل را نیز در هم می‌آمیزد.

این خودرو با استفاده از بهترین مواد شناخته شده برای بشر ساخته شده است و موتور قدرتمند چهار توربوی ۸.۰ لیتری W ۱۶ را در زیر کاپوت آن قرار دارد که کمک می‌کند تنها در ۲.۴ ثانیه از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت برسد. با وجود عملکرد مگا، فضای داخلی مکانی شیک و راحت برای حضور است، و بدیهی است که بوگاتی دو سال تمام را صرف ساختن تنها ده خودرو کرده باشد. با این حال، این خودروی با جزئیات، دارای قیمت اولیه ۸.۸۸ میلیون دلاری است که حتی برای بسیاری از میلیونر‌ها نیز قابل دسترس نیست.

۱: پورشه ۹۱۱ توربو اس دوئت «Porsche ۹۱۱ Turbo S Duet»

شروع از ۱۱ میلیون دلار

این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند!

پورشه ۹۱۱ توربو اس معمولی یک خودروی خاص است، اما نسبتاً مقرون به صرفه است، حتی برای افرادی که درآمد شش رقمی دارند. اما نمی‌توان در مورد Duet Edition چنین چیزی گفت، زیرا تنها راه برای خرید این نسخه ویژه، همراه با Embraer Phenom ۳۰۰ E است: یک جت خصوصی ۱۰ میلیون دلاری.

این ۹۱۱ ویژه دارای رنگ کاری است که با جت تجاری سبک مطابقت دارد، بیرون و داخل دارای طراحی خاص است. ده مشتری خوش شانس همچنین یک مجموعه چمدان ویژه Porsche Design و یک ساعت ۱۹۱۹ Globetimer UTC، همراه با این خرید دریافت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج