adexo3
۱۳۷۶۲۳۹
۴۱۸۷
۴۱۸۷
پ

اختصاص یک منبع مالی برای راهی شدن طلاب به مدارس

سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز در یادداشتی نوشت: بخشی از منابع ملی و بودجه کشور صرف پیشگیری از جرایم می‌شود. سهم قابل توجهی از این اعتبارات باید در حوزه نماز نسل نو هزینه شود، زیرا قرآن با صراحت می‌فرماید؛ ان الصلاه تنه‌ی عن الفحشاء والمنکر امروزه امور نماز نسل نو از کمبود منابع رنج می‌برد. افراد غافل از معارف الهی و بی نماز بیشتر در معرض خطر انحراف و انحطاط قرار می‌گیرند. راهبرد‌ها و برنامه‌های پیشگیری از جرایم نیاز به تحول و نوسازی دارند.

انتخاب: سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز در یادداشتی به ده گام برای تحکیم جایگاه اقامه نماز پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم:

در صدا و سیما اتاق فکر نماز نسل نو تشکیل دهند و با بهره گیری از تمکن رسانه ملی مستقیم و غیر مستقیم در آموزش معارف نماز اقدام کنند. پخش هنرمندانه نماز دانش آموزان و دانشجویان آثار مثبت دارد. هنرمندی که با آگاهی و با زبان عاطفی در قالب شعر و سرود و نمایش و فیلم دلیل و اهمیت اقامه نماز را به فرزندان ملت آموزش می‌دهد، به رسالت و تعهد اجتماعی و دینی خوبش التزام دارد. رسانه ملی باید در ابن عرصه نوآوری کند.

اختصاص یک منبع مالی برای راهی شدن طلاب به مدارس

علما و روحانیون بالاخص نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه و جماعت با تاسی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راهی مدارس و دانشگاه‌ها شوند و امامت نوجوانان و جوانان را بر عهده بگیرند. با نسل نو گفتگو کنند و به شبهات و پرسش‌های آنان پاسخ دهند.

دولت خدمتگزار هزینه ایاب وذهاب امامان جماعت مدارس را بدون تأخیر پرداخت کند و مشوق‌های کافی را برای استمرار خدمت طلاب طرح امین را فراهم آورد. هر دو گروه سال گذشته معذب بوده اند. هر چند چشمداشت چندانی هم ندارند و به کم قناعت می‌کنند.

بخشی از منابع ملی و بودجه کشور صرف پیشگیری از جرایم می‌شود. سهم قابل توجهی از این اعتبارات باید در حوزه نماز نسل نو هزینه شود زیرا قرآن با صراحت می‌فرماید؛ ان الصلاه تنه‌ی عن الفحشاء والمنکر امروزه امور نماز نسل نو از کمبود منابع رنج می‌برد. افراد غافل از معارف الهی و بی نماز بیشتر در معرض خطر انحراف و انحطاط قرار می‌گیرند.راهبردها و برنامه‌های پیشگیری از جرایم نیاز به تحول و نوسازی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج