۱۳۷۶۹۳۴
۱۴۶۲
۱۴۶۲
پ

رپورتاژ آگهی

۵ شرکت برتر آسانسوری مدرن در تهران

در این مقاله قصد داریم برند های معروف آسانسور در ایران را به شما معرفی کنیم.

5 شرکت برتر آسانسوری مدرن در تهران

شرکت ها و برندهای مختلفی در حوزه آسانسور در دنیا فعالیت می کنند. ایتالیا باکیفیت ترین تولید کننده آسانسور و قطعات آسانسور خصوصا موتور به شمار می روند. البته در ایران هم شرکت های آسانسور توانستند قطعات آسانسور باکیفیتی را به بازار معرفی کنند،  از بین آن ها برخی از این شرکت ها به عنوان برترین شرکت تولید آسانسور در تهران شناخته تر هستند. در این مقاله قصد داریم برند های معروف آسانسور در ایران را به شما معرفی کنیم.

برندهای موتور وارداتی در ایران

آسانسورها در ایران به صورت قطعات جداگانه فروخته می ‌شوند و هر قطعه برند مخصوص به خود را دارد. همان طور که گفته موتورهای ایتالیایی در جهان بسیار مطرح هستند که از آن ها می توان به موتور آسانسور سیکور، ساسی هوبر مونتاناری، فیا و ایتالیا می توان نام برد. البته برند زیلابگ آلمان و آرکل ترکیه هم یکی از بهترین شرکت های شناخته شده ساخت موتور هستند.

 نکته حائز اهمیت قیمت موتورهای گیربکس و گیرلس ایرانی نسبت به برندهای خارجی است. اگر بخواهیم از لحاظ قیمت موتورهای گیربکس داخلی و وارداتی را با هم مقایسه کنیم، قیمت موتورهای داخلی تقریبا نصف قیمت موتورهای گیربکس برندهای معروف آسانسور وارداتی هستند.

معرفی برترین شرکت تولید آسانسور در تهران

در ایران برخی از برندها و شرکت های اسانسور توانستند با تولید قطعات باکیفیت آسانسور با همتایان خارجی خود رقابت کنند که در ادامه به 5 شرکت برتر ساخت قطعات آسانسور می پردازیم:

1.شرکت آسانسور بهران

اولین برندی که قصد داریم به عنوان بهترین شرکت آسانسور در تهران به شما معرفی کنیم شرکت آسانسور بهران است. این شرکت بیش از سه دهه است که در زمینه تولید قطعات آسانسور و پله برقی فعالیت می کند. انواع موتور گیربکس درب آسانسور گاورنر فلکه هرزگرد براکت ریل و ... را می توان از این برند تامین کرد. به جز فروش قطعات اسانسور بهران پکیج های کامل آسانسور را در گروه حرفه ای کلاسیک و اقتصادی به مشتریان خود عرضه کرده است. مهم ترین ویژگی های پکیج کامل آسانسور امکان برقراری ارتباط با سیستم مدیریت ساختمان، سیستم نجات اضطراری قابلیت تعریف کارت شناسایی محسوب می شوند برای همین امر شرکت آسانسور بهران به عنوان قطب اصلی صنعت آسانسور و پله برقی در ایران و نیز در خاورمیانه شناخته می شود.

2.برند الکو

کارخانه الکو تولید کننده انواع موتور گیربکس آسانسور در تنوع تولیدی انبوه بسیار می باشد. این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص توانسته است 20 عاملیت فروش موتور گیرلس و چند هزار عضو منور گیربکس به بازار ایران عرضه کند. این مجموعه توانسته است در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ گواهی نامه ISO 9001 و ‍‍‍‍CE اتحادیه اروپا را به دست اورد . شرکت الکو یکی از شناخته ترین و بهترین شرکت های سرویس و نگهداری آسانسور است که برای محصولات خود 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می ‌دهد.

5 شرکت برتر آسانسوری مدرن در تهران

3.برند اتوماتیک یاران

بزرگترین تولید کننده درب های تمام اتوماتیک و موتور گیرلس محسوب می شود و موفق به اخذ گواهینامه معتبر شده است. این برند با نام شرکت آسانسور طوس یاران البزر عضو انجمن صنفی تولید کنندگان قطعات پله برقی و عضو اصلی سندیکای صنایع آسانسور در ایران می باشد برای همین توانسته اند در لیست بهترین شرکت و برند آسانسور در تهران شناخته شود و طرفداران زیادی پیدا کند. درب های تلسکوپی و سانترال تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و سلکوم پلاس از مهم ترین تولیدات این برند ایرانی به شمار می روند.

 4. شرکت داتیس

داتیس یک شرکت دانش بنیان است که در سال 90 تاسیس شد و سپس در سال 92 با عرضه محصول باکیفیت خود توانسته است به بازار رقابت تامین کنندگان قطعات آسانسور وارد شود. داتیس موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد اروپایی شده و برای همین بیشترین سهم فروش بازار تابلو فرمان آسانسور را از آن کرده است. از مهم ترین سیستم های تابلو فرمان شرکت داتیس سیستم نجات اضطراری آن می توان نام برد.

5 شرکت برتر آسانسوری مدرن در تهران

. شرکت عصر نوین

 شرکت عصر نوین از رقبای قدرتمند داتیس است.  شرکت عصرنوین در سال 1380 با بهره گیری از تیم مهندس جوان و بر پایه تحقیقات مهندسی الکترونیک با اولین پروژه خود که سیستم کنترل آسانسور بود خود را به بازار تولید آسانسور در ایران معرفی کرد. این برند به عنوان بهترین شرکت آسانسور در ایران در سالهای اخیر محصولات خود را در زمینه‌ تابلوفرمان آسانسور با برند های تجاری ثبت شده NETLIFT , QUICK و KAMPAK  به ثبت رسانده و وارد بازار ایران کرده است

بهترین شرکت نصب آسانسور در تهران

برای انتخاب بهترین شرکت نصب آسانسور در تهران و خرید آسانسور با توجه به نوع آسانسور، نیاز و عوامل وابسته به آن، می بایست بررسی و تحقیقات لازم را انجام دهید شرکت پارس ایمن بالابر سال ها در زمینه ساخت انواع بالابر و آسانسور و نصب راه اندازی آن ها فعالیت می کند. آسانسورهای ساخت این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و در کنار کیفیت، قیمت اقتصادی و مناسبی نیز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش آسانسور تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان آن ها بهره‌ مند شوید.

5 شرکت برتر آسانسوری مدرن در تهران

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج