۱۳۷۶۹۵۴
۱۰۶۸
۱۰۶۸
پ

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند

در اینجا هفت فیلم درجه‌یک و تماشایی را به شما معرفی کرده‌ایم که با تماشای هر کدام از آن‌ها می‌توانید بعد از ظهر یک روز تعطیل را به تجربه‌ای دوست‌داشتنی و لذت‌بخش تبدیل کنید.

فرادید: بعضی اوقات دلمان می‌خواهد فیلم ببینیم اما دوست نداریم درگیر تراژدی‌های عمیق، داستان‌های ترسناک، عاشقانه‌های غم‌انگیز یا فیلم‌های تخیلی و جنایی خیلی پیچیده شویم؛ فقط می‌خواهیم یک فیلم دوست‌داشتنی سرگرم‌کننده اما باکیفیت ببینیم که حالمان را خوب کند و فکرمان را از موضوعات پراکنده رها کند.

در اینجا هفت فیلم سرراست، شاد، لذت‌بخش، گرم و گیرا را معرفی کرده‌ایم که هر کدام یک شاهکار سینمایی است بدون اینکه موضوع زیادی پیچیده یا عجیب و غریب داشته باشد.

1. پدینگتون ۲؛ این فیلم یک کمدی گرم و صمیمانه است، با مضمونی از نجابت و مهربانی و البته لایه‌ای خوش‌مزه از مارمالاد! هر دو فیلم پدینگتون 1 و 2 را می‌توان ناب‌ترین نمونه‌ها از «فیلم‌های مخصوص استراحت» به حساب آورد، اما پدینگتون 2 واقعا یک چیز دیگر است.

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند


2. شکارچیان قارچ (The Truffle Hunters)؛ این فیلم مستند با فیلمبرداری نقاشی‌مانند و ریتم آرام و روحنواز خود، ماجراجویی دوست‌داشتن شکارچیان قارچ در منطقه پیدمونت ایتالیا را به تصویر می‌کشد. این مستند حقیقتا یک لذت ناب برای چشم‌های شماست؛ از آن فیلم‌هایی که دوست دارید در آن‌ها زندگی کنید.

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند


3. زنان کوچک (۲۰۱۹)؛ اقتباس عالی گرتا گرویگ از رمان کلاسیک لوئیزا می آلکات، انگار تمام گرما و صمیمیت موجود در رمان را به زبان تصویر ترجمه کرده است؛ با یک جلوۀ بصری درخشان و بازی‌هایی درجه‌یک که از عمق جان بازیگران ارائه شده‌اند. فیلمی شاد و سرزنده که از تماشایش پشیمان نمی‌شوید.

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند


۴. داستان استریت (The Straight Story)؛ دیوید لینچ کارگردانی نیست که معمولا بشود آثارش را راحت هضم کرد. اما این یکی کاملا متفاوت است. این فیلم پرعاطفۀ جاده‌ای، دربارۀ پیرمردی است که با ماشین چمن‌زنی خود در سراسر آمریکا رانندگی می‌کند تا به دیدار برادر بیمارش برود. خیلی‌ها این فیلم را با رمان‌های ارنست همینگوی مقایسه کرده‌اند.

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند


۵. فروشگاه کنار خیابان (The Shop Around the Corner)؛ این کمدی رمانتیک سیاه و سفید که ارنست لوبیچ آن را در سال ۱۹۴۰ ساخته است، درباره دو کارمند فروشگاه هدیه‌فروشی است که علیرغم خواست اولیۀ خودشان در پس زمینه‌ای از یخبندان و جشن عاشق یکدیگر می‌شوند. اگر می‌خواهید یک فیلم کلاسیک گرم و صمیمانه و شاد و دوست‌داشتنی ببینید، این بهترین انتخاب است.

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند


۶. عروسی مانسون؛ یک فیلم هندی دربارۀ عروسی! شاید به نظرتان کلیشه‌ای بیاید اما این یک هدیۀ متفاوت از سینمای هند است؛ یک عاشقانۀ کمدی تلخ و شیرین که علاوه بر اینکه یک غوغای جذاب و خوشایند است، یک پرتره پیچیده و رضایت‌بخش از زندگی خانوادگی نیز هست.

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند


۷. گذرنامه به پیملیکو (Passport to Pimlico)؛ در بین تمام کمدی‌های استودیوی ایلینگ، این فیلم کمدی سیاسی، جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین است. داستان بامزۀ این فیلم دربارۀ ساکنان یک محلۀ لندن است که بعد از مطلع شدن از یک قرارداد خیلی قدیمی تصمیم می‌گیرند اعلام استقلال کنند!

هفت فیلم استثنایی که روح شما را نوازش می‌کنند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج