اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۳۲۲
۳۱۱۹
۳۱۱۹
پ

فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۱۰

کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

برترین‌ها: کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

فال تاروت 1402/09/10

در ادامه با هم می‌بینیم چرخ گردون برای امروزِ شما چه ماجراهایی از عشق، ثروت و عافیت در آستین دارد. 

فال تاروت 1402/09/10

فروردین

تعبیر کارت تاروت: آغاز، فرصت های جدید در زندگی، احتمالات نامحدود، شادی، شور و شوق، بی قیدی، بی پروایی

کارت تاروت: ابله

روحیه ماجراجویانه‌ای دارید و همیشه به دل خطر زده‌اید. این روحیه در مجموع اشکالی ندارد. با این حال گاهی اوقات بهتر است جانب احتیاط را نگه دارید. امروز از آن روزهاست که قید کارهای پرخطر را بزنید و مواظب رفتارتان باشید. در غیر این صورت، ضرری هنگفت یا آسیبی جبران ناشدنی برای شما به دنبال خواهد داشت. بیش‌از‌حد کار می‌کنید و حتی برای لحظه‌ای از تلاش دست نکشیده‌اید. کارتی که در تاروت امروز شماست، از بی‌قیدی و استراحت حکایت دارد. به لطف این شرایط، امروز را به استراحت اختصاص دهید و غصه‌ها را به آینده واگذار کنید.   انسان بااراده‌ای هستید و به‌راحتی از هدف‌های‌تان دست نمی‌کشید. کارت تاروت امروزِ شما از ایجاد موقعیتی جدید در زندگی‌تان حکایت دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و به لطف اراده راسخی که دارید، این موقعیت را به نفع خود تمام کنید.


فال تاروت 1402/09/10

اردیبهشت

تعبیر کارت تاروت: معاملات خوب در کار تجاری، تجارت و بازرگانی، موفقیت از طریق شراکت خوب

کارت تاروت: سه‌ چوب‌دست

اوضاع زندگی شما در چند روز آینده آن‌‌گونه که انتظار دارید، پیش نمی‌رود. در نتیجه به صلاح شماست که بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و به یاد داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرود دارد. ذهنتان آشفته است و دائم نظر خود را تغییر می‌دهید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. کارت تاروتِ امروز شما از معامله‌ای پرسود یا شراکتی پرمنفعت حکایت دارد. فرصت‌ها را غنیمت بدانید و سرمایه خود را چندین برابر کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، آماده هفته‌ای پرکار با دستاوردهای ارزشمند باشید.


فال تاروت 1402/09/10

خرداد

تعبیر کارت تاروت: عشق، پول، قدرت

کارت تاروت: چهار سکه

کارت تاروتِ امروزِ شما از ولخرجی خبر می‌دهد. در این روز بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید و ولخرجی را کنار بگذارید. عشق در کارت تاروتِ امروز شما خودنمایی می‌کند. به لطف این فرصت، روز را همراه با عشق و محبت به پایان برسانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. آرزوهای زیادی در سر دارید، اما هدف و برنامه‌ای برای رسیدن به این آرزوها در سر ندارید. برای دستیابی به آرزوها، برنامه‌ای دقیق آماده کنید و تلاش بیشتری به خرج دهید. 


فال تاروت 1402/09/10

تیر

تعبیر کارت تاروت:  فریب، ستمگری، حقه بازی، رفع طلسم، عدم چشم داشت، خطا، شکست، آبروریزی، خطر

کارت تاروت: ماه

روز حساسی را سپری می‌کنید. در این روز فردی که که در لباس دوست مخفی شده، قصد فریب شما را دارد. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دوستان و دشمنان خود را بشناسید و به‌راحتی به افراد ناآشنا اعتماد نکنید. به‌رغم تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، یکی از کارهای شما در آینده‌ای نزدیک با شکست روبه‌رو می‌شود. از این شکست افسرده نشوید و دست از کار نکشید. درعوض، از شکست‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های‌تان را پربارتر کنید.  امروز از آن روزهاست که اگر حواستان به گذر زمان نباشد، روز را بدون دستاورد خاصی به پایان خواهید رساند.


فال تاروت 1402/09/10

اَمرداد

تعبیر کارت تاروت: حاصل، کار عالی، اتمام کار

کارت تاروت: چهار چوب‌دست

کارت فرخنده‌ای در تاروتِ امروز شما قرار دارد. این کارت از روزی سرشار از اتفاق‌های فرخنده خبر می‌دهد.  کار دشواری که مدت‌هاست قصد دارید آن را انجام دهید را شروع کنید. به لطف کارت‌ تاروتِ امروزِ شما، این کار با موفقیت به پایان می‌یابد. در چند روز آینده با موقعیتی برای سرمایه‌گذاری روبه‌رو خواهید شد. در این سرمایه‌گذاری شک نکنید و مطمئن باشید سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد.


فال تاروت 1402/09/10

شهریور

تعبیر کارت تاروت: خلاقیت، اعتماد به نفس، نیروی اراده، زیرک، ماهر

کارت تاروت: جادوگر

استعداد زیادی دارید و به‌راحتی می‌توانید مهارت‌های چشمگیری را فرا بگیرید. با این حال خودتان را دست کم گرفته‌اید و مدتی است که مانند سابق علاقه‌ به یادگیری مهارت‌های جدید ندارید. ادامه این روحیه اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که از هر فرصتی برای یادگیری مهارت‌های جدید بهره بگیرید.  میان شما و یکی از آشنایان، اختلافی ایجاد می‌شود. برای حل این اختلاف از هوش خود بهره بگیرید و مشاجره را به نفع خود تمام کنید.   فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط، استفاده‌ای جانانه ببرید و با استراحت و تفریح، حسابی خوش بگذرانید.


فال تاروت 1402/09/10

مهر

تعبیر کارت تاروت: تنهایی، از دست دادن عزیز

کارت تاروت: پنج سکه

کارت تاروتِ امروز شما از گرفتاری‌های مالی حکایت دارد. این گرفتاری‌ها دست از سر شما بر نمی‌دارد و حسابی به تنگ آمده‌اید. گره این مشکل فقط در دست‌های توانمند شما قرار دارد. در چند روز آینده شرایطی برای حل مشکلات مهیا خواهد شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از گرفتاری‌های مالی خلاص شوید.  احساس می‌کنید دوستان و آشنایان شما را به حال خود گذاشته‌اند و روزبه‌روز تنهاتر می‌شوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به دوستان و آشنایان بزنید. گفتگو با اطرافیان، روحیه شما را بهبود می‌بخشد و تنهایی‌هایتان را پایان می‌دهد.   وسیله‌های غیرضروری زیادی دارید. این وسیله‌ها را به فروش برسانید و پولی که از این کار به دست می‌آید را به تفریح اختصاص دهید. با انجام این کار، روحیه‌تان بهتر می‌شود و انرژی بیشتری پیدا می‌کنید.


فال تاروت 1402/09/10

آبان

تعبیر کارت تاروت: پیشرفت، رقابت، دادخواهی و منازعه

کارت تاروت: پنج چوب‌دست

بر اساس کارت تاروتِ امروزِ شما، اتفاق غیرمنتظره‌ای انتظارتان را می‌کشد. خودتان را آماده رویارویی با اتفاق‌های پیش‌بینی‌نشده کنید و این اتفاق را به خوبی و خوشی پشت سر بگذارید. نگرانی‌های زیادی دارید و گاهی اوقات حسابی مضطرب می‌شوید. با این نگرانی‌ها روبه‌رو شوید و یک‌بار برای همیشه، تکلیف خود را با زندگی روشن کنید. به جای غصه خوردن و ناراحتی، برای انجام کارهای دشوار آستین بالا بزنید و مشکلات را یکی‌پس‌از‌دیگری پشت سر بگذارید.  به لحاظ مالی آینده‌ای روشن دارید. اوضاع درآمد شما دگرگون خواهد شد. با این حال بیگدار به آب نزنید و قسمتی از درآمد خود را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. انسان هنرمندی هستید و روحیه‌ای شاعرانه دارید. قسمتی از روز را به کارهای دلخواه انجام دهید. با این روش، ذهن شما به آرامش می‌رسد و ایده‌های جدیدی برای دستیابی به موقعیت‌های جدید پیدا می‌کنید.


فال تاروت 1402/09/10

آذر

تعبیر کارت تاروت: سرنوشت، تغیب، ایجاد ایده‌های جدید، عشق معنوی، لذت و خوشی، خوشنودی، تعادل، امید، خوشی

کارت تاروت: ستاره

اتفاقی معنوی و عارفانه در کارت تاروتِ امروز شما قرار دارد. از آنجایی که از رویدادی معنوی صحبت می‌کنیم، ممکن است در نگاه اول متوجه آن نشوید. نشانه‌ها را دنبال کنید تا چشم دل شما به این اتفاق روشن شود.  امروز از آن روزهاست که نباید هرگز آن را با عجله به پایان برسانید. آرامش بیشتری کسب کنید و دل به آهنگ زندگی بدهید.  کارت تارتِ امروز شما از عشقی آتشین خبر می‌دهد. پذیرای این عشق باشید و روز را به گونه‌آی به پایان برسانید که خاطره‌های خوشِ عاشقیِ امروز برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود.


فال تاروت 1402/09/10

دی

تعبیر کارت تاروت:  اهمیت و نگرانی، اتمام سفر

کارت تاروت: شوالیه چوب‌دست

امروز اتفاقی در زندگی شما رخ می‌دهد که مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشید. خوشبختانه آمادگی لازم برای رویارویی با این اتفاق را دارید.  مرد عمل هستید و از انجام کارهای دشوار نمی‌هراسید. این روحیه را ادامه دهید و به اطرافیان ثابت کنید که راه‌و‌روش دستیابی به موفقیت را بلد هستید.  عزیز سفرکرده‌ای دارید. مسافرت این فرد به پایان می‌رسد و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار هم بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.


فال تاروت 1402/09/10

بهمن

تعبیر کارت تاروت:  ثروت، پایداری، مدیریت، کنترل، برادری، صلاحیت

کارت تاروت:  امپراتور

کارت تاروتِ امروز شما از نبردی سهمگین خبر می‌دهد. این نبرد احتمالاً از مشاجره‌ای میان شما و اطرافیان یا گره‌ای در بین کارهای دشوار شما حکایت دارد. در نتیجه روز سختی را در پیش دارید. با این حال روحیه پرتلاشی و مصممی که دارید، به کمک شما می‌آید. این دشواری‌ها را پشت‌سر بگذارید و به هر قیمتی که شده کوتاه نیایید. به لحاظ مالی با رونقی در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. زندگی شما در آینده‌ای نزدیک ثبات بیشتری پیدا می‌کند و به فردی توانگر در بین دوستان و آشنایان تبدیل خواهید شد. زندگی را دست‌کم نگیرید و کوتاه نیایید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار می‌نشیند.


فال تاروت 1402/09/10

اسفند

تعبیر کارت تاروت: تغییر ناگهانی، ورشکستگی، اعمال غیرمنتظره، زوال دوستی، آوارگی، کاهش منابع مالی، فراموشی گذشته

کارت تاروت: برج

اتفاق ناگواری در کارت تاروتِ امروز شماست. هر چقدر هم که حواستان را جمع کنید، از این اتفاق گریزی نیست. به همین دلیل پذیرش شسکت را داشته باشید، اما اجازه ندهید این شکست، شما را افسرده و ناامید کند. گذشته‌ها را به باد فراموشی بسپارید و همیشه در لحظه زندگی کنید. دوستی که حساب زیادی روی وی می‌کردید، امروز دست رد به سینه شما می‌زند. از این اتفاق درس بگیرید و دوستان و آشنایان را بیشتر بشناسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج