اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۷۱۹
۳۲۲
۳۲۲
پ

اجرای حکم قصاص برای یک درگیری در پنج سال قبل

پرونده مرد محکوم به قصاص که ۵ سال قبل در درگیری با صاحب مغازه ساندویچی او را به قتل رسانده بود با اجرای حکم برای همیشه بسته شد

اعتماد: پرونده مرد محکوم به قصاص که ۵ سال قبل در درگیری با صاحب مغازه ساندویچی او را به قتل رسانده بود با اجرای حکم برای همیشه بسته شد. تحقیقات درباره این پرونده ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد سال ۹۷ پس از حضور ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در محل نزاع آغاز شد. ماموران پلیس پایتخت در آن زمان از درگیری خونین دو مرد در خیابان دماوند باخبر شدند و پس از حضور در محل حادثه که جلوی مغازه ساندویچی بود با جسد مرد ۶۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که با ضربات جسم نوک تیزی به بدنش به قتل رسیده بود. پس از آن بازپرس کشیک قتل پایتخت همراه تیم‌هایی از پزشکی قانونی، ماموران اداره تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حضور یافتند. بررسی‌ها نشان داد مقتول صاحب ساندویچی بود و لحظاتی پس از آنکه از مغازه‌اش بیرون آمد، مورد حمله مرد جوانی قرار گرفت و مهاجم با زخمی کردن او متواری شد. این در حالی بود که تحقیقات میدانی مشخص کرد ۱۴ روز قبل مرد ۳۰ ساله‌ا‌ی، مقتول را جلوی مغازه‌اش به ‌شدت کتک زده بود و قصد آتش زدن مغازه را هم داشت که با حضور همسایه‌ها موفق نشد و فرار کرد. بررسی دوربین‌های مداربسته و نشان دادن تصاویر به همسایه‌ها مشخص کرد فردی که حمله مرگبار را انجام داده همان شخصی است که قبلا هم مقتول را کتک زده بود. به این ترتیب مرد جوان تحت تعقیب قرار گرفت و زمانی که با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ در حال تردد در خیابان دماوند بود، شناسایی و دستگیر شد. او ابتدا منکر هرگونه دخالت در قتل شد، اما پس از مشاهده شواهد و دلایل غیرقابل انکار به ویژه تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف، اما تا مدتی در مورد انگیزه خود سکوت کرد. متهم جوان در تحقیقات بعدی مدعی شد به خاطر اختلاف‌های قبلی مرتکب قتل شده است. پس از تکمیل تحقیقات جنایی پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم پس از جلسه محاکمه که در آن اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند، به مجازات مرگ با طناب ‌دار محکوم شد. در ادامه روند رسیدگی رای دادگاه پس از تایید در دیوان عالی کشور برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام فرستاده شد . سرانجام حکم این متهم سحرگاه امروز با حضور اولیای‌ دم اجرا و پرونده او برای همیشه بسته شد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج