adexo3
۱۳۷۸۳۱۰
۱ نظر
۴۵۰
۱ نظر
۴۵۰
پ

مرگ مرموز یک پسر جوان در شعله‌های آتش

کارآگاهان جنایی تهران در حال تحقیق درباره علت مرگ پسری جوان هستند که دچار سوختگی شدید شده بود. دوستان متوفی ادعا می‌کنند او خودسوزی کرده اما خانواده‌اش احتمال قتل را دور از ذهن نمی‌دانند.

اعتمادآنلاین: کارآگاهان جنایی تهران در حال تحقیق درباره علت مرگ پسری جوان هستند که دچار سوختگی شدید شده بود. دوستان متوفی ادعا می‌کنند او خودسوزی کرده اما خانواده‌اش احتمال قتل را دور از ذهن نمی‌دانند.

مرگ مرموز یک پسر جوان در شعله‌های آتش

ماموران کلانتری 161 ابوذر ظهر دیروز در تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل پایتخت مرگ پسر جوانی به نام آرش را به بازپرس امیرحسین علیمردان اطلاع دادند و گفتند، متوفی سه ساعت قبل به یکی از بیمارستان‌های حوزه استحفاظی‌شان انتقال یافت اما به خاطر شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد.

به این ترتیب، بازپرس جنایی با صدور دستورات اولیه همراه تیم‌های تخصصی تحقیقات جنایی از پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل شد.

یکی از اقداماتی که تیم تحقیق پس از حضور در محل انجام داد شنیدن اظهارات دوستان متوفی بود که او را به بیمارستان رسانده بودند. دوستان آرش مدعی شدند وقتی او را دیدند حال خوبی نداشت و در خیابان با ریختن بنزین روی بدنش خودش را آتش زد. سپس آنها آتش را با زحمت زیاد خاموش کردند و او را به بیمارستان رساندند.

پس از آن خانواده جوان فوت‌شده در جریان تحقیقات گفتند: آرش به ما گفته بود با دوستانش بیرون می‌رود و رفتارش هم معمولی بود اما مدتی بعد از رفتنش، دوستانش به ما زنگ زدند و گفتند پسرمان سوخته است. به همین دلیل سریع خودمان را به بیمارستان رسیدیم و درمان او را پیگیری کردیم اما او فوت کرد.

آنها ادامه دادند: ما به دوستان پسرمان مشکوک هستیم. شاید آنها با آرش مشکلی داشتند و او را سوزاندند. در حال حاضر با توجه به اظهارات دوستان و خانواده پسر فوت‌شده، جسد برای انجام معاینات دقیق‌تر در مورد علت اصلی فوت و دیگر فرضیات احتمالی به پزشکی قانونی منتقل شده است. همچنین بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیقات درباره نحوه و علت سوختگی آرش را صادر کرد تا مشخص شود ماجرا خودسوزی بوده است یا خیر.

بنابراین تحقیقات از محل آتش گرفتن پسر جوان و تلاش برای پیدا کردن شاهدان احتمالی و بررسی دوربین‌های مداربسته‌ جزو اولویت‌های ماموران اداره دهم پلیس آگاهی در این پرونده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مختومه میشه. شلوغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج