adexo3
۱۳۷۸۶۱۵
۵۷۹
۵۷۹
پ

ماجرای شهادت ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی راسک

معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان ادعای مطرح شده در فضای مجازی در خصوص شهادت ۲ نفر از مجروحان حادثه تروریستی راسک را تکذیب کرد و گفت: خوشبختانه حال مجروحان این حادثه رو به بهبودی است.

ایرنا: معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان ادعای مطرح شده در فضای مجازی در خصوص شهادت ۲ نفر از مجروحان حادثه تروریستی راسک را تکذیب کرد و گفت: خوشبختانه حال مجروحان این حادثه رو به بهبودی است.

ماجرای شهادت ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی راسک

سرهنگ علی رحیمی روز سه شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز ۶ نفر از مجروحان حادثه تروریستی راسک از بیمارستان ترخیص شدند. وی بیان کرد: حال عمومی ۲ مجروح دیگر مساعد و روند درمانی آنان در حال انجام است.

 نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج