۱۳۷۹۲۲۱
۵۶۴
۵۶۴
پ

حملات تروریستی به مرزهای ایران از سوی کشورهای همسایه

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قبلا تذکر دادم در مناطقی که حساسیت بالا است باید از نیروهای حرفه‌ای و با تجربه استفاده کنیم و عملیات تروریستی اخیر هم هشداری است که این مسایل را جدی بگیریم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

جماران نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قبلا تذکر دادم در مناطقی که حساسیت بالا است باید از نیروهای حرفه‌ای و با تجربه استفاده کنیم و عملیات تروریستی اخیر هم هشداری است که این مسایل را جدی بگیریم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

نیمه شب پنجشنبه در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها دستگیر شده است.

محمودوند: در مناطق مرزی حساس باید از نیروهای با تجربه استفاده شود

در این رابطه مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حمله اشرار مسلح به نیروی اننظامی راسک، تکرار همان عملیات تروریستی در منطقه مرزی سراوان بود که ۵ سرباز نیروی انتظامی به شهادت رسیدند؛ اما در جواب رسانه‌های غربی که قوم بلوچ را عامل این حادثه عنوان می‌کنند، باید بگویم که هیچ ارتباطی بین قوم نجیب و اصیل بلوچ با این جریانات تروریستی وجود ندارد و مدعای بحث بنده، توانمندی مردم بلوچ در دوران دفاع مقدس و همچنین در مرزداری جمهوری اسلامی ایران بوده که بر همگان ثابت شده است.

وی افزود: از زمان شهادت سردار شوشتری تا امروز موارد متعددی از جمله حمله به اتوبوس نیروهای سپاه در همین منطقه، را شاهد بودیم؛ دلیل اینکه چند وقت یکبار از سوی کشورهای همسایه حملات تروریستی به سمت مرزهای ایران انجام می‌شود، نشان از توطئه سرویس‌های امنیتی منطقه دارد که بر اساس همان دیدگاه استراتژیک سردار سلیمانی که با صراحت می‌گفت «اگر امنیت برای ما نیست برای هیچ کس هم نباید باشد» با گستاخی تمام این طراحی‌ها را انجام می‌دهند که منجر به این جنایات می‌شود..

حملات تروریستی به مرزهای ایران از سوی کشورهای همسایه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تفکر «سردار سلیمانی» تفکری است که نه در یک بخش محدودی مثل مرز شرقی ما با پاکستان بلکه در کل منطقه و جهان، امنیت پایدار نیروهای مسلح ما را به دنیا دیکته کرده است. مثل شامات و بهار عربی و یا جلوگیری از سقوط بغداد که توسط داعش حتمی بود. بنابراین، اینگونه نیست که بگوییم این گروه، توانمندی ویژه و خاصی دارند؛ بلکه این هماهنگیِ سرویس‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران است و با تفکر سردار سلیمانی به جنگ این تفکر شیطانی می‌رویم و با قاطعیت می‌گویم که این اقدامات محکوم به شکست خفت باری خواهد بود که در آینده مجددا می‌بینند که جریان جندالشیطان که بارها زانو زدند مجددا زانو خواهند زد.

وی در پاسخ به این انتقادها که چرا در پاسگاه‌های مرزی به جای استفاده از نیروهای با تجربه از سربازان کم تجربه استفاده می‌شود؟ گفت: در موضوع حساس مرزبانی باید حداقل‌ها را رعایت کنیم؛ در حادثه تروریستی سراوان ۵ سرباز ملت ایران با رشادت و شجاعت تمام ثابت کردند که دفاع از حریم این ملت، از جانش عزیزشان هم مهم‌تر بود؛ یعنی سربازانی که جنگاور نبودند و تجربه کافی این حملات تروریستی را نداشتند، اما با قلب شجاعی که داشتند، تا آخرین تیر و گلوله جنگیدند و حتی تلفات سنگینی هم به تروریست‌ها وارد کردند.

وی افزود: من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قبلا تذکر دادم در مناطقی که حساسیت بالا است باید از نیروهای حرفه‌ای و با تجربه استفاده کنیم و عملیات تروریستی اخیر هم هشداری است که این مسایل را جدی بگیریم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج