adexo3
۱۳۷۹۸۰۲
۶۷۸
۶۷۸
پ

نظر جالب کارگردان سریال جنجالی تلویزیون درباره «ممیزی‌ها»

کمال تبریزی: ممیزی بیش از اندازه هنر را به سمت بی‌مایگی می‌برد!

بخشی از صحبت‌های کمال تبریزی، کارگردان سریال «سرزمین مادری»، در گفت‌وگو با «شرق»:  بیراه نیست اگر «سرزمین مادری» را یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر تلویزیون بدانیم. مجموعه‌ای که یک دهه از پخش آن خودداری شد و حالا مدتی است هر هفته از تلویزیون پخش می‌شود. ‌ بعد از پخش قسمت‌های ابتدایی «سرزمین مادری» با کمال تبریزی درباره چگونگی پخش مجدد این مجموعه پس از سال‌ها هم‌کلام شدیم.

طبیعتا اگر در ۱۰ سال گذشته امکان پخش داشت، اقشار مختلف اجتماعی بیننده آن بودند، درحالی‌که امروز بسیاری با تلویزیون بیگانه و حتی قهر هستند و متأسفانه شرایط هم به‌گونه‌ای نیست که مسئولان فعلی تلویزیون به فکر بازگرداندن مخاطبان و آشتی آنان با تلویزیون باشند. جالب این است که خود من خیلی سعی کردم برای توجه و دلگرمی مخاطبان ازدست‌رفته در یک برنامه گفت‌وگو محور با بازیگران بنام سریال بحث و تحلیلی درباره نقش‌های مختلف آن داشته باشیم، اما هیچ‌کدام حاضر به شرکت در برنامه و گفت‌وگویی که بعد از سال‌ها می‌توانست برای مخاطب جذاب باشد، نشدند!

ظاهرا آغاز پخش سریال در فضای مجازی بیشتر مربوط به نگرانی مدیران تلویزیون از آغاز دوباره اعتراضات به ازسرگیری پخش سریال و آزمایشی بوده که خیال مسئولان را از این بابت راحت کرده و با اطمینان بیشتری پخش آن را از شبکه سه تلویزیون آغاز کنند. البته در سال‌های گذشته پیشنهاد مصرانه خود من هم به تلویزیون این بود که بهتر است پخش سریال را به یکی از پلتفرم‌های رایج بسپارند که عملا این اتفاق رخ نداد و نهایتا پخش آن از پلتفرم تلوبیون آغاز شد. اما نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کرد عدم قابلیت اپلیکیشن تلوبیون برای پخش از دستگاه‌های تلویزیون اندروید و هوشمند است که حوزه مخاطبان را به گوشی‌های همراه و نهایتا کامپیوترهای خانگی محدود می‌کند، درصورتی‌که سایر پلتفرم‌ها این محدودیت را ندارند و در همه موارد قابل پخش هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج