adexo3
۱۳۸۰۴۲۵
۶۷۵
۶۷۵
پ

این خودرو‌ها اشک صاحبان خود را درآوردند!

بررسی بازار خودرو در سه ماهه سوم سال جاری نشان می‌دهد برخی از خودرو‌ها در پایان پاییز به نسبت ابتدای این فصل با افت قیمت همراه بودند و نمودار قیمتی آن‌ها نزولی بود.

اقتصادنیوز: بررسی بازار خودرو در سه ماهه سوم سال جاری نشان می‌دهد برخی از خودرو‌ها در پایان پاییز به نسبت ابتدای این فصل با افت قیمت همراه بودند و نمودار قیمتی آن‌ها نزولی بود.

این خودرو‌ها اشک صاحبان خود را درآوردند!

مقایسه قیمتی هفته اول مهر امسال با هفته آخر آذر نشان می‌دهد قیمت دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک در بازه یاد شده افتی حدود ۰.۶ درصدی را به خود دیده است. این محصول اتوماتیک ایران خودرو در پایان هفته اول مهر ۱۴۰۲ با قیمتی حدود ۸۱۰ میلیون تومان در بازار حاضر بود، اما در نهایت قیمت دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک در شب یلدا ۸۰۵ میلیون تومان در بازار تعیین شد تا اشک صاحبان این محصول لوکس بازار خودرو‌های پُرتقاضا در بیاید.

البته صاحبان دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک تنها نبودند و دارندگان رانا پلاس با سقف پانوراما (شیشه ای) نیز آن‌ها را همراهی کردند.

رانا پلاس با سقف پانوراما (شیشه ای) وضعیت به مراتب بدتری را در پاییز ۱۴۰۲ تجربه کردند. این محصول ایران خودرو در پایان اولین هفته از هفتمین ماه سال با قیمت حول و حوش ۵۴۰ میلیون تومان در بازار خودرو داد و ستد شد. اما همین خودرو در آخرین روز پاییز قیمتش افتی حدود ۱۵ میلیون تومانی را به خود دید. چنانچه بخواهیم افت قیمتی رانا پلاس با سقف پانوراما را به زبان درصد بیان کنیم، این خودرو در بازه سه ماهه بیش از ۲.۵ درصد از قیمت خود را از دست داده است؛ بنابراین می‌توان گفت رانا پلاس با سقف پانوراما در انتهای جدول قیمتی خودرو‌های پُرتقاضای بازار خودرو در پاییز ۱۴۰۲ قرار گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج