اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۵۷۲
۴۹۰
۴۹۰
پ

احتمال بارش برف و باران در این نقاط از کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: امروز (دوشنبه) بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی نقاط کشور و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از سه‌شنبه (۵ دی‌ماه) در شهر‌های صنعتی خبر داد.

 صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۴ دی) در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه و چهارشنبه (۵ و۶ دی) جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است. پنجشنبه (۷ دی) در استان‌های ساحلی دریای خزر و جمعه (۸ دی) علاوه بر این نواحی در شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود همچنین پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از اواخر وقت سه‌شنبه و روز چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز در مناطقی از شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: جمعه در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز دریای خزر و از اواخر وقت امروز تا پنجشنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۶ دی) صاف و گاهی وزش باد ملایم و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج