adexo3
۱۳۸۰۹۰۹
۴۹۶
۴۹۶
پ

رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها از این تاریخ

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۵ و۶ دی) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و در نوار شمالی کشور به‌ویژه در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۵ و۶ دی) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و در نوار شمالی کشور به‌ویژه در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها از این تاریخ

وی افزود: پنجشنبه(۷ دی) با گذر امواج تراز میانی جو از کشور به‌تدریج در شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی و بارش همراه با وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

رئیس سازمان ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: در جنوب غرب کشور نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. تا ظهر جمعه(۸ دی) بارش در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه می‌یابد و بعد از ظهر با کاهش بارش در این مناطق، در شمال خراسان رضوی ابرناکی و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ارتفاعات زاگرس واقع در جنوب غرب کشور و جنوب کرمان نیز رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. شنبه(۹ دی) نیز در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود. در کلانشهرهای صنعتی همچون تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و از اواخر پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا(۶ دی) آسمان تهران صاف و به‌تدریج غبار رقیق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در ‌روز پنجشنبه (۷ دی) کمی ابری تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج