۱۳۸۰۹۹۵
۵۱۱
۵۱۱
پ

آقاتهرانی: مشکل طرح حجاب را قالیباف در ۳۰ ثانیه حل می‌کند

آقاتهرانی بیان کرد: طرح عفاف و حجاب را از طریق ماده ۸۵ پیش بردیم و متأسفانه عزمی در مدیریت مجلس نیست. این مسأله به این مهمی تنها با ۳۰ ثانیه وقت گذاشتن رئیس مجلس حل می‌شود.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح عفاف و حجاب را از طریق ماده ۸۵ پیش بردیم و متأسفانه عزمی در مدیریت مجلس نیست. این مسأله به این مهمی تنها با ۳۰ ثانیه وقت گذاشتن رییس مجلس حل می‌شود.

آقاتهرانی: مشکل طرح حجاب را قالیباف در 30 ثانیه حل می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی ظهر امروز دوشنبه در جمع ائمه جمعه خوزستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای توسعه اسلام قرار داده است و باید از انقلابی که ثمره مجاهدت و جان فشانی شهدا است برای پیشبرد انقلاب استفاده کرد.

وی افزود: جوان‌ها دلشان با انقلاب است و باید بتوانیم ارتباط بین نسلی را که رهبری انقلاب تاکید داشتند، جدی بگیریم.

آقاتهرانی ادامه داد: یکی از سرمایه‌های فرهنگی، علاقه و محبت مردم به دین و اهل بیت است و باید روحانیت این را قدر بداند و استفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس برای حل چالش‌های فرهنگی و دغدغه‌های فرهنگی تلاش‌های زیادی انجام داد. یکی از این مساله‌ها، بحث عفاف و حجاب است و کارهای آن انجام شده و یک سال است در مجلس معطل مانده است. این تأخیر حقیقتاً باعث جولان و تثبیت بی حجابی در کشور می‌شود.

وی با انتقاد از مدیریت مجلس بیان کرد: در هیچ جای دنیا مدیریت فضای مجازی در بیرون از کشور نیست و به اسم آزادی شاهد رهاشدگی در فضای مجازی هستیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی بیان کرد: طرح عفاف و حجاب را از طریق ماده ۸۵ پیش بردیم و متأسفانه عزمی در مدیریت مجلس نیست. این مسأله به این مهمی تنها با ۳۰ ثانیه وقت گذاشتن رئیس مجلس حل می‌شود.

وی با اشاره به نقش ائمه جمعه و خطبه‌ها در هدایت جامعه اظهار کرد: روحانیت از این تریبون برای هدایت جامعه استفاده کنند و خطبه‌های عالمانه و برخواسته از دل جامعه جریان ساز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: علامه مصباح نماد بصیرت است و بارها اندیشه و شخصیت علامه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر شده است و ائمه جمعه از این اندیشه جامعه را هدایت کنند.

وی با گلایه از صداوسیما گفت: صداوسیما باید از این منبع فکری و فرهنگی برای رشد و تعالی جامعه استفاده کند و اندیشه علامه مصباح، اندیشه پویا و روزآمد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج