۱۳۸۱۲۷۴
۱۵۵۵۶
۱۵۵۵۶
پ

رپورتاژ آگهی

جشن ۹ سالگی دوچرخه برقی دنرو با حضور نیوشا ضیغمی

شرکت دنرو در آستانه یک دهه فعالیت خود به عنوان بزرگترین مرکز دوچرخه برقی در ایران، سالگرد تاسیس ۹ سالگی خود را جشن گرفت.

جشن 9 سالگی دوچرخه برقی دنرو با حضور نیوشا ضیغمی

شرکت دنرو در آستانه یک دهه فعالیت خود به عنوان بزرگترین مرکز دوچرخه برقی در ایران، سالگرد تاسیس ۹ سالگی خود را جشن گرفت.

دنرو با جلب اعتماد بیش از ۶۰۰۰ مشتری توانسته است برترین دوچرخه‌های برقی جهان را به متقاضیان داخل کشور ارائه دهد. به مناسبت این سالگرد، جشنی با شکوه را همراه با مشتریان وفادار خود برگزار می‌کند.

جشن 9 سالگی دوچرخه برقی دنرو با حضور نیوشا ضیغمی

حضور نیوشا ضیغمی در مراسم 9 سالگی دنرو

اتفاق جالب جشن امسال برند دنرو حضور نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مهمان ویژه بود. در حاشیه این مراسم نیوشا ضیغمی بابت گسترش فرهنگ دوچرخه سواری نوین و کمک به محیط زیست از دکتر ابراهیمی مدیرعامل و سایر همکاران دنرو تشکر کرد.

شاید سوال شما هم باشد که دوچرخه برقی چیست؟

دوچرخه برقی نسل جدید دوچرخه های دنیاست که این امکان را به افراد میدهد که علاوه بر رکاب زدن و کالری سوزی در سربالایی ها یا زمانهایی که زانوهایشان توان رکاب زدن نداشته باشد، از سیستم برقی دوچرخه برای حرکت آسانتر استفاده نمایند. و به این ترتیب افراد هیچ زمان از دوچرخه سواری خسته نمی شوند و همواره دوچرخه را به همراه خواهند داشت.

چگونه می توان دوچرخه های برقی را شارژ کرد؟

باتری لیتیومی پرقدرت و قابل حمل این دوچرخه ها با اتصال به برق شهری، حدود 3 الی 4 ساعته به شکل کامل شارژ می شوند و با توجه به نوع دوچرخه 70 تا 150 کیلومتر با هر بار شارژ امکان پیمایش با سیستم برقی به راکب می دهد.

دوچرخه های برقی تاشو یک امکان عالی برای سفر!

یکی دیگر از گونه های دوچرخه های برقی که مدلهای مختلف آن توسط دنرو وارد ایران شده است، دوچرخه تاشو می باشد که به راحتی در کمتر از یک دقیقه تاشده و میتوان آنها را در صندوق ماشین یا آسانسور جا کرد و در سفر به همراه داشت و یا در منزل نگهداری کرد.

جشن 9 سالگی دوچرخه برقی دنرو با حضور نیوشا ضیغمی

چگونه می شود این دوچرخه های برقی را تست کرد؟

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دنرو داشتن پیست تست اختصاصی برای دوچرخه‌ها قبل از خرید می‌باشد که این امکان را به مشتری می‌دهد تا پیش از اتخاذ تصمیم نهایی، تجربه سواری دوچرخه برقی را به صورت عملی بررسی نماید.

شما میتوانید از هرروز هفته به جز تعطیلات رسمی, از ساعت 9 الی 20 به شوروم ما مراجعه نمایید و برترین دوچرخه های برقی روز جهان را تست بفرمایید.

شوروم دنرو : سعادت آباد، پایین تر از میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز

آیا این دوچرخه های برقی گارانتی دارند و تامین قطعات صورت میگیرد؟

گارانتی و تامین قطعات بزرگترین مزیت یک محصول جدید برای خرید کردن می باشد، دنرو با ارائه یک سال گارانتی طلایی و پنج سال خدمات پس از فروش، مشتریان را از نظر کیفیت و استمرار خدمات پشتیبانی مطمئن می‌سازد. به این شکل خرید یک دوچرخه برقی از دنرو نه تنها یک خرید شیرین بلکه تجربه‌ای مطمئن و بلند مدت تلقی می‌شود.

ارسال دوچرخه های برقی دنرو به کل کشور رایگان است!

جهت دسترسی عموم مشتریان در سراسر کشور، شرکت دنرو خدمات ارسال دوچرخه‌های برقی را به صورت رایگان انجام می‌دهد، تا اطمینان حاصل شود هر فردی در هر نقطه از ایران قادر به بهره‌مندی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد.

رسالت دنرو کمک به سلامتی و حس نشاط و کاهش آلودگی هواست

در روزهایی که افسردگی مردم و آلودگی هوا به معضل اساسی شهرهای بزرگ جهان تبدیل شده، دوچرخه سواری می تواند کمک ویژه ای به سلامت روان افراد نماید.

دنرو تلاش می کند با فراهم آوردن بهترین محصولات جهان و فرهنگ سازی درخصوص استفاده از آنها، امکان بهره مندی مردم از تکنولوژی روز دنیا برای دوچرخه سواری را فراهم نماید و به این شکل کمکی نیز به کاهش آلودگی هوا در کشور عزیزمان کرده باشد.

دوچرخه برقی یک راهکار جذاب برای فرار از ترافیک

با توجه به جمعیت روزافزون شهرهای ایران و مشکلات ترافیکی مرتبط با آن، دوچرخه‌های برقی دنرو نه تنها می‌توانند به کاهش ترافیک کمک کنند، بلکه گزینه‌ای راحت برای سفرهای روزانه هستند.

همکاری با برترین برندهای دوچرخه برقی

گفتنی است شرکت دنرو ، بعنوان نماینده رسمی با برترین برندهای جهانی دوچرخه برقی مانند برند Coswheel  ژاپن و Omeci  آلمان سابقه همکاری دارد.

در حال حاضر این شرکت توانسته با عرضه محصولات و دوچرخه های مختلف ، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان این صنعت را به خود اختصاص دهد ، و بتواند پاسخگوی نیاز متنوع مشتریان باشد.

تفاوت دوچرخه برقی اورجینال و دوچرخه عادی با کیت برقی

دوچرخه های برقی و دوچرخه هایی که به صورت برقی تبدیل شده‌اند، در واقع دو مفهوم متفاوت هستند.

دوچرخه های برقی، دوچرخه هایی هستند که با استفاده از یک موتور الکتریکی قدرت گرفته و با این کمک، حرکت می‌کنند. این نوع دوچرخه ها معمولاً با باتری‌های لیتیوم-یون که قابل شارژ هستند، تأمین انرژی می‌شوند و در برخی از مدل‌ها دارای سیستم کمک پدال ‌است که به کمک آن، می‌توانید همچنان خود را به عنوان یکی از منبع قدرت به کار برده و دوچرخه را با پدال خودتان به جلو ببرید.

اما دوچرخه هایی که با کیت برقی تبدیل شده‌اند، دوچرخه هایی هستند که در ابتدا دوچرخه معمولی بوده و با نصب یک سیستم برقی، به دوچرخه های برقی تبدیل شده‌اند. به عبارت دیگر، در این نوع دوچرخه ها، قبل از نصب سیستم الکتریکی، پدال های دوچرخه کاملاً عملکرد عادی داشته و تنها با نشستن روی صندلی و فشردن دکمه، می‌توانید با استفاده از موتور الکتریکی، حرکت کنید.

آیا امکان خرید اقساطی دوچرخه های برقی وجود دارد؟

بله امکان خرید با اقساط 6 ماهه بدون افزایش قیمت برای مشتریان دارای چک صیادی در شرکت دنرو فراهم می باشد، تا افراد بتوانند با برنامه ریزی مناسب از لحظه لحظه های خود نهایت لذت را ببرند.

راه ارتباطی جهت خرید محصولات دنرو

جهت مشاهده لیست محصولات و جزئیات مربوط به عملکرد و قیمت آنها کافیست به سایت دنرو به نشانی DENRO.IR مراجعه نمایید و یا شبکه های اجتماعی دنرو را پیگیری نمایید. و جهت تست محصولات نیز می توانید به شوروم این شرکت واقع در : سعادت آباد، پایینتر از میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز مراجعه نمایید.

و درصورت وجود سوال میتوانید با شماره 02186194570 تماس بگیرید.

یک تشکر صمیمانه از طرف دکتر میلاد ابراهیمی مدیرعامل برند دنرو

آقای دکتر ابراهیمی که فارغ التحصیل دکترای مدیریت از کشور فرانسه هستند در پایان این مراسم از همکاران و مشتریان دنرو با این جملات تشکر کردند:

از 9 سال قبل که برای اولین بار دوچرخه های برقی را با هدف فراهم کردن تکنولوژی روز دنیا برای هموطنانم وارد ایران کردم تاکنون بسیار خوش شانس بوده ام که همواره بهترین ها را در کنارم داشتم و همیشه از کنار شما بودن لذت بردم و یاد گرفتم.

و همیشه از اینکه مشتریان فرهیخته و بی نظیری داریم به خودم بالیدم و سعی کردم با فراهم کردن بهترین محصولات و متعاقبا خدمات پس از فروش عالی بتونیم رضایت صددرصدی مشتریانمون رو فراهم کنیم.

بدون یاری خدا، کمک شما عزیزان و همراهی مشتریان عزیزمون قطعا نمیتونستیم به جایگاه فعلی برسیم و یقین دارم به امید خدا در ادامه درخشان تر از قبل دنرو به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج