اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۲۸۹
۳۲۱
۳۲۱
پ

هیاهوی رسانه‌ای بر سر ادعای غنی‌سازی ایران

جلسه هیئت دولت در تاریخ ۶ دی ماه برگزار شد و وزیران و مسئولین اجرایی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند

 اکوایران: جلسه هیئت دولت امروز -۶ دی ماه ۱۴۰۲-  برگزار شد و وزیران و مسئولین اجرایی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند

دولت فعلا برنامه‌ای مبنی بر کاهش یارانه‌بگیران ندارد

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که آیا تعداد یارانه‌بگیران کم خواهد شد؟ پاسخ داد:  هم‌اکنون دولت اراده‌ای برای کاهش تعداد یارانه‌بگیران ندارد. ما منابع را پیش‌بینی کرده‌ایم اما طبیعی است اگر بر اساس اطلاعات جدیدی که پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان از کسی به دست می‌آورد ممکن است افرادی که قبلا یارانه می‌گرفتند با اطلاعات جدید مشمول نباشند.

رییس سازمان انرژی اتمی: ادعاها درباره غنی‌سازی ایران، هیاهوی رسانه‌ای است

محمد اسلامی در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، بیان کرد: کار رسانه‌ای سیاسی که مجددا در خصوص غنی سازی ایران مطرح شده است، حرف جدیدی نیست و در گزارش مدیر کل شورای حکام مطرح شده بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در ادامه اظهار کرد: این حرف‌ها یک هیاهوی رسانه‌ای است و اهدافی که دنبال می‌کنند کاملا مشخص است. در این شرایط سیاسی و به دنبال وضعیتی که جنگ غزه برای آنان ایجاد کرده است، در تلاش هستند تا فضای دیگری ایجاد کنند تا تمرکز و افکار عمومی را از روی غزه به ایران بازگردانند.

دسترسی ایران به واکسنی که ۱۳ سویه باکتری را غیر فعال می‌کند

معاون علمی رییس جمهور اظهار کرد: ایران دومین کشوری است که دسترسی به واکسنی دارد که ۱۳ سویه باکتری را غیر فعال می‌کند.

وزیر ارتباطات: سامانه ریجستری کار خود را با دقت انجام می‌دهد

وزیر ارتباطات اظهار کرد: از سال ۹۶ تعرفه‌ها دست نخورده اما سازمان تنظیم مقررات شروطی را برای افزایش قیمت مشخص کرده است ولی هنور تصمیمی گرفته نشده است. بهرحال قطعا افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را نمی‌پذیریم.

او همچنین درباره امکان دور زدن رجیستری موبایل با تاکید بر این‌که «سامانه ریجستری همچنان کار خود را با دقت انجام می‌دهد» عنوان کرد: سامانه ریجستری کار مشترک با ما، وزارت صمت و اپراتورهاست.

وعده بهره‌برداری بزرگترین پروژه ریلی کشور در سال آینده

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: بزرگترین پروژه ریلی در تاریخ کشور قطعه زاهدان به چابهار است که تلاش می‌کنیم تا اواخر سال آینده این پروژه به طول کامل به بهره برداری برسد. او در ادامه با اشاره به بهره برداری از ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در بندر شهید بهشتی چابهار، عنوان کرد: اتصال به ریل چابهار به زاهدان، یونسی و سرخس، ارزش راهبردی این بندر را افزایش خواهد داد.

از هفته آینده، بلیت سینما دوشنبه‌ها نیم‌بها می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از رونمایی سمفونی ویژه حاج قاسم در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد. او در ادامه عنوان کرد: امسال صدمین سال تولد جلال آل احمد است و در تالار وحدت امشب مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

اسماعیلی همچنین اعلام کرد که از هفته آینده، دوشنبه‌ها نیز علاوه بر سه شنبه، بلیت سینما نیم بها می‌شود.

رییس سازمان محیط زیست از بررسی محو شدن ابرها در بالای دریاچه ارومیه خبر داد

علی سلاجقه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که تصویری از بالای دریاچه ارومیه منتشر شده است که ابرهای باران زا با رسیدن به این منطقه محو می شوند، این چنین پاسخ داد: ما مرجع ملی تغییر اقلیمی کشور و پژوهشکده محیط زیست کشور را مکلف کردیم تا در یک بازه زمانی دو هفته  با نشستی که با همه دستگاه های مسئول برقرار می کنند، مسئله مربوط به تغییرات اقلیمی و وقایعی که در حال اتفاق افتادن است را بررسی کرده و پاسخ دهند.

زاکانی از انعقاد ۲۲ قرارداد جمع‌آوری پسماند خشک در تهران خبر داد

شهردار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به نوع قراردادهایی که پیش ازاین برای جمع‌آوری پسماند در تهران وجود داشت، عنوان کرد: برای ۲۲ منطقه تهران ۲۲ قرارداد جمع‌آوری پسماند خشک را تنظیم کرده بودند و یک پولی را هم از این کسانی که این قرارداد را بسته بودند می‌گرفتند و پول ناچیزی هم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج