adexo3
۱۳۸۱۴۸۵
۵۹۸
۵۹۸
پ

اخراج یک میلیون اتباع از مرزهای کشور

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۵۹ تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور خبر داد و تصریح کرد: عمده این مواد مخدر در مرزهای شرقی و شمالغرب به دست آمده تا اجازه ورود آن را به کشور ندهیم.

تسنیم: فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۵۹ تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور خبر داد و تصریح کرد: عمده این مواد مخدر در مرزهای شرقی و شمالغرب به دست آمده تا اجازه ورود آن را به کشور ندهیم.

اخراج یک میلیون اتباع از مرزهای کشور

سردار احمدعلی گودرزی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گازرسانی به پاسگاه علی‌کنار ارشق مشگین‌شهر اظهار داشت: با تلاش مأموران مرزبانی جلوی قاچاق کالا و ارز گرفته شده و ما با افزایش کشفیات و کاهش تحرک قاچاقچیان در مرزها روبه‌رو هستیم.

وی از کشف 59 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور خبر داد و تصریح کرد: عمده این مواد مخدر در مرزهای شرقی و شمالغرب به دست آمده تا اجازه ورود آن را به کشور ندهیم.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با تلاش مرزبانی در 9 ماهه امسال 40 کیلوگرم طلا، 36 هزار رأس دام و بیش از 24 میلیون نخ سیگار کشف و ضبط شده و از قاچاقچیان به دست آمده است.

گودرزی از تجهیز مرزهای کشور به دستگاه‌های هوشمند کنترلی خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها و تجهیزات شامل سیستم حس‌گر الکترونیکی، دیوارهای مغناطیسی و سایر تجهیزات مدرن الکترونیکی است تا مراقبت بیشتر از مرزها انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک میلیون اتباع خارجی نیز از مرزهای کشور ترد شده و به بیرون از مرزها هدایت شدند تا جلوی ورود غیرقانونی اتباع خارجی گرفته شود.

فرمانده مرزبانی فراجا به تجهیز مرزهای استان اردبیل به دستگاه‌های الکترونیکی مدرن اشاره کرد و ادامه داد: در کنار روابط مناسب مرزی با کشور آذربایجان و همراهی مرزنشینان تمامی تلاش ما بر این بوده تا امنیت پایدار در این مرزها برقرار شود.

گودرزی اضافه کرد: با تلاش شرکت گاز، گازرسانی به صعب‌العبورترین پاسگاه مرزی استان اردبیل در ارتفاع 2 هزار و 800 متری انجام شده تا نظام جمهوری اسلامی ایران با هزینه پنج میلیارد تومانی گاز پایدار را به این پاسگاه انتقال دهد.

وی بیان کرد: این امر به افزایش روحیه سربازان کمک کرده و زمینه مراقبت بیشتر از مرزها و ارتقای مهارت‌آموزی مرزبانان را نیز فراهم آورده است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای کشورمان با مراقبت مرزبانان در بهترین شرایط قرار گرفته و تمام سعی بر این است تا از این مرزها صیانت و حفاظت کامل انجام شود.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج