۱۳۸۱۹۳۳
۲۳۲
۲۳۲
پ

اظهارات کنعانی درباره برنامه هسته‌ای‌ ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه مشترک آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد برنامه هسته‌ای کشورمان، گفت: برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره صلح‌آمیز بوده و خواهد بود.

مهر: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه مشترک آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد برنامه هسته‌ای کشورمان، گفت: برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره صلح‌آمیز بوده و خواهد بود.

اظهارات کنعانی درباره برنامه هسته‌ای‌ ایران

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه مشترک آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد برنامه هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: همان طور که بارها تاکید شده است، برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره صلح‌آمیز بوده و خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بسیار مضحک است کشورهایی که خود مسؤول شرایط فعلی در مورد برنامه هسته‌ای ایران هستند، با قلب واقعیت به دنبال تغییر مقصر و قربانی هستند.

کنعانی افزود: این کشورها بهتر است به جای فرافکنی و موضع‌گیری‌های سیاسی، بر عملکرد خود در قبال مذاکرات رفع تحریم‌ها در ۲ سال گذشته مروری داشته باشند و نتیجه سیاست‌های غیرسازنده خود را مشاهده کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: غنی‌سازی در سطح ۶۰ درصد در مراکز غنی سازی ایران، همواره متناسب با نیازهای صلح‌آمیز کشور و به طور کامل زیر نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و ادامه خواهد داشت.

کنعانی در ادامه اظهار داشت: ایران به همه حقوق و تعهدات بین‌المللی خود واقف است و در همین چارچوب، به همکاری‌های خود با آژانس ادامه خواهد داد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور افزود: کناره گرفتن از مذاکرات و طرح موضوعات بی ارتباط که نتیجه آن وضعیت فعلی مذاکرات است، آمریکا و سه کشور اروپایی را در جایگاهی قرار نمی‌دهند که ادعایی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران داشته باشند.

کنعانی در ادامه افزود: تجربه نشان داده طرح مطالبات و خواسته‌ها به صورت یکجانبه و عدم اراده برای اصلاح گام‌های اشتباه کشورهای غربی نمی‌تواند کمک کننده باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، همانند گذشته مذاکره و دیپلماسی را بهترین شیوه برای رفع نگرانی‌های ساختگی در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خود می‌داند. هم اکنون توپ در زمین آمریکا و سه کشور اروپایی است. آنها باید با کنار گذاشتن سیاست بیانیه نویسی و فشارهای بی نتیجه، تصمیمات سیاسی لازم را اتخاذ کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج