۱۳۸۲۷۸۳
۶۷۰
۶۷۰
پ

افشاگری جدید یک نماینده از اتفاقی در مجلس

علیرضابیگی گفت: ما مشاهده کردیم که تعدادی ماشین شاسی بلند وارد محوطه مجلس شد و در پارکینگ و حیاط مجلس قرار گرفت.

آرمان ملی: علیرضابیگی گفت: ما مشاهده کردیم که تعدادی ماشین شاسی بلند وارد محوطه مجلس شد و در پارکینگ و حیاط مجلس قرار گرفت.

افشاگری جدید یک نماینده از اتفاقی در مجلس

بدون تردید آیندگان درباره بررسی عملکرد مجلس یازدهم موضوع شاسی بلند را به عنوان یک موضوع کلیدی مورد توجه قرار خواهند داد. اتفاقی که تا حدود زیادی پشت پرده برخی لابی های دولت و مجلس را مشخص کرد و البته حواشی زیادی نیز به همراه داشت.

برای بررسی ابعاد این ماجرا با علیرضا بیگی، نماینده ای که این موضوع را افشا کرد به مهم ترین ابعاد این ماجرا پرداخته و می گوید:« قبل از اینکه من موضوع را مطرح کنم در کمیسیون اصل نود مورد بررسی قرار گرفته بود. در این زمینه آقای میرسلیم در یک مصاحبه عنوان کرده بودند که چنین اتفاقی رخ داده اما به سال۱۴۰۰ و دولت آقای روحانی بازمی گردد و ارتباطی به دولت آقای رئیسی ندارد. بررسی های ما نشان داد که شرکتی که ارکان اصلی آن دو دختر چوپان از کوهدشت لرستان هستند شرکتی را با سرمایه۱۰۰ هزار تومانی به ثبت رسانده اند.

نکته مهم این بود که این شرکت توانسته بود با یک شرکت معتبر به نام بهمن موتور قراردادی برای خرید۳۰۰ خودروی شاسی بلند به امضا برساند. تاریخ انعقاد این قرارداد متعلق به مرداد ۱۴۰۰ یعنی پایان دولت آقای روحانی است. با این وجود در این مقطع زمانی هیچ اتفاقی رخ نداده تا زمانی که موضوع استیضاح وزیر صمت در مجلس مطرح شده است. »

وی در ادامه می افزاید: «از ششم اردیبهشت امسال که این موضوع رسانه ای شد تا به امروز همواره ادامه داشته است. در آن مقطع زمانی مسأله استیضاح آقای فاطمی امین به عنوان وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی مطرح بود.

من در ششم اردیبهشت امسال عنوان کردم که ماجرای استیضاح آقای فاطمی امین در۲۹ خرداد ۱۴۰۱ چه ارتباطی به اهدای شاسی بلند به برخی نمایندگان مجلس داشته که در نهایت به نتیجه نرسیده است. من این سوال را به عنوان نماینده مردم خطاب به هیأت رئیسه مجلس مطرح کرده بودم. در حالی که اگر اذن هیأت رئیسه مجلس نباشد گربه نیز نمی تواند از در مجلس عبور کند ما مشاهده کردیم که تعدادی ماشین شاسی بلند وارد محوطه مجلس شد و در پارکینگ و حیاط مجلس قرار گرفت. پس از افشای این ماجرا جنجال های زیادی برپا شد و از جاهای مختلف مواضعی مبنی بر انکار این قضیه گرفته شد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج