adexo3
۱۳۸۳۰۳۶
۱ نظر
۲۰۸۵
۱ نظر
۲۰۸۵
پ

تغییرچهره باورنکردنی بازیگران سریال محبوب تلویزیون

«نرگس» سریال جذاب و پرکششی بود که در دهه هشتاد با حضور پرشمار بازیگران و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه سه سیما رفت که باعث خلوتی عجیب خیابان‌ها در آن دوران شده بود.

برترین‌ها: «نرگس» سریال جذاب و پرکششی بود که در دهه هشتاد (سال 85) با حضور پرشمار بازیگران و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه سه سیما رفت که باعث خلوتی عجیب خیابان‌ها در آن دوران شده بود و مرگ بازیگر اصلی این سریال (پوپک گلدره) همه خاطراتی‌است که از این سریال به جا مانده است.

تغییرچهره باورنکردنی بازیگران سریال محبوب تلویزیون

«نرگس» با اتفاق تلخی که برای دو چهره مطرح دیگر این سریال، یعنی حواشی پیرامون زهرا امیرابراهیمی و مرگ تلخ زهره فکور صبور افتاد پس از سالها همچنان در ذهن مخاطبان تداعی می‌شود.

تغییرچهره باورنکردنی بازیگران سریال محبوب تلویزیون

در گزارش ویدئویی زیر نگاهی انداخته‌ایم به تغییر چهره بازیگران سریال نرگس پس از گذشت ۱۷ سال از پخش این سریال پرمخاطب.

این گزارش را تماشا کنید:

سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم در تابستان ۱۳۸۵ از شبکه ۳ پخش شد. نقش اصلی این سریال را پوپک گلدره بازی می‌کرد که در اواسط بازی، بر اثر تصادف با اتومبیل به کما رفته و پس از ۸ ماه درگذشت که نقش او را ستاره اسکندری ادامه داد.

این سریال به دلیل انتشار فیلم نامناسب از بازیگر نقش زهره «زهرا امیرابراهیمی» در شبکه‌های اجتماعی در فهرست سریال‌های تحریم شده صداوسیما قرار گرفت و حتی یک بار هم از تلویزیون رسمی بازپخش نشد.

تغییرچهره باورنکردنی بازیگران سریال محبوب تلویزیون

داستان سریال نرگس

نرگس و نسرین دو خواهرند که پدرشان را از دست داده و با مادرشان زندگی می‌کنند.نسرین دختر ناسازگاری است که قصد ازدواج با بهروز را دارد. شوکت پدر بهروز مردی ثروتمند و زورگو است و مخالف ازدواج بهروز و نسرین است که در ایران با تمام مشکلات و موانع ازدواج می‌کنند و با مشکلات بسیاری که شوکت برای آن‌ها ایجاد کرده روبرو می‌شوند.نرگس که از ابتدا مخالف ازدواج نسرین با بهروز است در مقابل شوکت و خانواده‌اش بسیار مقاومت می‌کند و شوکت نیز برای تلافی، مشکلات زیادی برای نامزد نرگس،احسان ایجاد می‌کند و به بهانه برقراری روابط تجاری با برادرش، بهروز را به خارج از کشور می‌فرستد.بهروز نسرین را طلاق می‌دهد و با دخترعمویش در خارج از کشور ازدواج می‌کند و نسرین به تنهایی دخترش بهار را بزرگ می‌کند. بعد از چند سال...

تغییرچهره باورنکردنی بازیگران سریال محبوب تلویزیون

فهرست بازیگران پرشمار سریال نرگس عبارتنداز: 

پوپک گلدره (نرگس محتشم) «قسمت‌های ۱ تا ۳۶». ستاره اسکندری (نرگس محتشم) «قسمت‌های ۳۷ تا ۶۹». حسن پورشیرازی (محمود شوکت). مهرانه مهین‌ترابی (اعظم، زن اول محمود) عاطفه نوری (نسرین محتشم). مهدی سلوکی (بهروز شوکت). زهره فکورصبور (پری شوکت، دختر اول خانواده شوکت). زهرا امیرابراهیمی (زهره شوکت، دختر دوم خانواده شوکت). پوراندخت مهیمن (مهین، مادر نسرین و نرگس). سپند امیرسلیمانی (مجید، همسر زهره). بهزاد رحیم‌خانی (محتشم، عموی نرگس و نسرین). امید زندگانی (هدایت، همسر سمانه). علیرضا کمالی‌نژاد (اسماعیل، همسر پری). کورش سلیمانی (منصور). داوود اسدی (محسن). میرطاهر مظلومی (ابراهیمی).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اتفاقم😔ساده

      آینده کاری و زندگی خانوم ابراهیمی رو با فیلمی که داد بیرون عوض کرد. طرفی که باعث و بانی اون فیلم شد سرطان گرفت و مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج