اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۳۱۰۶
۳۷۴
۳۷۴
پ

اولین هشدار «علی‌اف» به ارمنستان در سال ۲۰۲۴

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در نخستین روز از سال ۲۰۲۴ به رهبری ارمنستان هشدار داد و گفت که باکو به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فارس: رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در نخستین روز از سال ۲۰۲۴  به رهبری ارمنستان هشدار داد و گفت که باکو به مسیر خود ادامه می‌دهد.

اولین هشدار «علی‌اف» به  ارمنستان در سال 2024

به گزارش خبرگزاری «آذرتاج» «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در اولین روز سال ۲۰۲۴ گفت: « رهبری ارمنستان باید از درس‌های تاریخی نتیجه‌گیری درستی بگیرد و به گونه‌ای رفتار کند که ما را خشمیگن نکند.» وی در حالی این اظهارات را بیان کرد که یک مقام ارشد جمهوری آذربایجان اخیرا  گفت که هیچ مانع جدی برای انعقاد پیمان صلح با ارمنستان وجود ندارد.

«حکمت حاجی اف» دستیار «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان، به شبکه خبری «تی‌آرتی» گفت که تماس‌های «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان و علی اف، در جریان اجلاس کشورهای مستقل مشترک المنافع در  شهر «سن پترزبورگ» در روسیه «سازنده» بوده است. این دو کشور همسایه پس از دو جنگ خونین بر سر منطقه قره باغ کوهستانی مدتی است که باب گفت‌وگو را باز کرده‌اند.

حاجی اف گفت:«طرف آذربایجانی این ملاقات را یک مشارکت سازنده برای پیشبرد صلح بین دو کشور می‌داند.» این مقام ارشد باکو افزود که کشورش خواهان پیشبرد روند صلح است و هیچ مانع جدی برای این کار نمی‌بیند.

حاجی اف بدون اشاره به زمان بندی احتمالی مذاکرات گفت: «ما مانع جدی دیگری برای امضای معاهده صلح بین دو کشور نمی‌بینیم.» علی‌اف همچنین ادامه داد: «معیارهای دوگانه امروزه در غرب فراگیر شده است. مردم جمهوری آذربایجان به خوبی از این موضوع آگاه هستند و درعین حال به خوبی می‌دانند که با وجود همه فشارها، تهدیدها و اتهامات بی اساس، آنچه را که درست می‌دانیم، انجام خواهیم داد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج