۱۳۸۳۴۵۸
۷۹۶
۷۹۶
پ

دلیل تشنج در جلسه فعالان سیاسی با رئیسی

روایت خبرگزاری ایرنا از تشنج در نشست فعالان سیاسی با رئیسی را در ادامه بخوانید.

برترین‌ها: روایت خبرگزاری ایرنا از تشنج در نشست فعالان سیاسی با رئیسی را در ادامه بخوانید:

آغاز تنش و تشنج در نشست رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی زمانی بود که «صادق محصولی» دبیرکل جبهه پایداری سخنان خود را آغاز کرد. 

دلیل تشنج در جلسه فعالان سیاسی با رئیسی

محصولی اظهاراتی را مطرح کرد که سرآغاز تنش در جلسه بود. او گفت: «تحریم‌ها از فتنه ۸۸ شروع شد. مشارکت در آن انتخابات ۸۵ درصد بود اما با آن انتخابات چه کردند؟ انتخابات ۸۸ تنهاتنها انتخاباتی بود که نتایج آن صندوق به صندوق اعلام شد اما عده‌ای مدعی تقلب ۱۱ میلیونی در آن شدند». 

وقتی مجری جلسه تذکر پایان وقت را به محصولی داد، او گفت: «اجازه بدهید یک جمله دیگر بگویم»؛ اما در این میان «حسین مرعشی» سخنان محصولی را قطع کرد و گفت: «همان ۸۵ درصد را که گفتید کافی بود. فتنه ۸۸ فتنه احمدی‌نژاد بود»، سپس «مصطفی کواکبیان» خطاب به محصولی گفت: «از احمدی‌نژاد هم سخن می‌گفتید». 

«علی ربیعی» هم با قطع دوباره سخنان محصولی میکروفون خود را روشن کرد و گفت: «من آدم بی‌ادبی نیستم که مانع سخنان دیگران شوم اما آقای محصولی! روز انتخابات ۸۸، مهندس موسوی من را نزد شما فرستاد اما شما با اینکه وقت داده بودید اما من را به دفترتان راه ندادید»؛ 

محصولی ادعای ربیعی را رد کرد. در دیگر سوی جلسه «جواد امام» سخنگوی جبهه اصلاحات با صدایی بلند و با حالتی عصبانی سخنانی را درخصوص زمان پایان رأی‌گیری خطاب به محصولی بیان کرد و موجب تشنج در جلسه شد. 

سپس رئیس‌جمهور میکروفون خود را روشن کرد و گفت: «اجازه دهید مباحث به شیوه قبل ادامه پیدا کند و اگر بخواهید درخصوص این موضوع مصداقی صحبت کنید، نتیجه ای ندارد». 

در این میان «محمدعلی ابطحی» وارد بحث شد و گفت: «چرا جلسه متشنج شد؟» که آیت‌الله رئیسی از او خواست سخنان خود را آغاز و جلسه را از تشنج خارج کند. 

«محمدعلی وکیلی» نیز در واکنش به سخنان محصولی گفت: «آقای محصولی! شما باید این بحث را در جلسات احزاب و خانه احزاب مطرح کنید؛ جای این مباحث در این جلسه نیست».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج