۱۳۸۳۴۹۶
۵۶۱
۵۶۱
پ

تصمیم جدید ستاد کل نیروهای مسلح درباره سربازان

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد سربازان ورزشکارحرفه‌ای در حین خدمت صرفا مجاز به اشتغال و عضویت در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم‌های غیر نظامی ندارد.

ایسنا: سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد سربازان ورزشکارحرفه‌ای در حین خدمت صرفا مجاز به اشتغال و عضویت در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم‌های غیر نظامی ندارد.

 معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کل نیروهای مسلح، سربازان ورزشکارحرفه‌ای حین خدمت صرفا مجاز به اشتغال و عضویت در تیم های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم‌های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم های غیر نظامی ندارند. متاسفانه در روزهای اخیر در یکی از برنامه های ورزشی صداوسیما اظهارات غیر واقعی مبنی بر واگذاری سربازان ورزشکار به تیم های غیرنظامی و واریز مبلغ قراردادها به حساب سازمان وظیفه عمومی درگذشته بیان شده است که تکذیب می‌شود.

تاکنون هیچگونه مجوزی برای انتقال سربازان ورزشکار تیم‌های نظامی به تیم های غیرنظامی صادر نشده و به تبع آن هیچگونه نقل و انتقال مالی نیز صورت نگرفته است. انتشار این گونه اظهارات غیر واقع علیرغم اینکه موجب تزریق اطلاعات غلط به جامعه می‌شود، انحراف در افکارعمومی و گمراهی جوانان در برنامه ریزی برای آینده شان را به همراه خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج